۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۴۴۰
حجت‌الاسلام و المسلمین رجبی:

نقطه همه انحراف‌ها در تاریخ انقلاب مقابله با ولایت فقیه است

خبرگزاری رساـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ولایت فقیه را پایه مشروعیت نظام و محل آرامش معرفی کرد و گفت: نقطه همه انحراف ها در تاریخ انقلاب مقابله با ولایت فقیه است و باید همگان به صورت عملی تابع واقعی ولایت فقیه باشند.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین رجبی، قائم مقام رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، چهارم خرداد ماه در گردهمایی اساتید و دانش پژوهان آموزش نیمه حضوری این مؤسسه گفت: طلاب برای انجام رسالت های خود نیاز به دو بال علم و معنویت دارند.

وی ارتقای معرفت علمی، دینی و معنوی دانش پژوهان، توانمندی بر نظیریه های دینی را از اهداف راه اندازی آموزش نیمه حضوری معرفی کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که مدرک گرایی برای طلاب یک تهدید است، هشدارداد: مراقب باشید که اگر اخلاص و انجام تکالیف الهی فراموش شود عمر خود را تلف کرده اید.

وی با بیان این که افزون بر کسب معارف نشر معارف وهدایت جامعه نیز رسالت روحانیان است، ابراز داشت: در این دوران که تهدید های دشمنان بیشتر و فرصت کار برای مقابله نیز فراهم است، طلاب باید حساسیت بیشتری به خرج دهند و برای انجام رسالت خود برنامه ریزی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی با اشاره به این که اسلام ناب و واقعی خواسته جهانیان است، به روحانیان توصیه کرد: برای توسعه کارآمدی و اثر گذاری خود در جهان تلاش کنید.

وی با بیان این که معرفت و بصیرت بخشی وشناخت صحیح اسلام مورد تاکید ائمه اطهار بوده و در مقابل نیز دشمنان با توسعه بصیرت در جامعه مخالفت و مبارزه می کنند، خاطرنشان کرد: دعوت مردم باید بر اساس بصیرت باشد تا همه جامعه با بصیرت حرکت کرده و در مقابل دشمن با شناخت واقعی ایستادگی کند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان این که حرکت با نام دین و ولایت و تغییر محتوای اسلام نقطه آغاز فتنه است، اظهار داشت: افرادی که نمی توانند با صراحت با اسلام مقابله کنند، مکتب ایرانی را مطرح می کنند و در بیداری اخیر مسلمانان به جای بیداری اسلامی بیداری انسانی را بیان می کنند.

وی در ادامه افزود: هشیاری مردم، معرفی افرادی که به تغییر محتوای اسلام می پردازند، بیان شاخص های انحرافات و معرفت بخشی از دیگر وظایف روحانیان و طلاب است.

قائم مقام رییس موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به این که ولایت قوام مکتب شیعه است و حتی اسلام بر ولایت پایه ریزی شده است، بیان داشت: پاسداری و دفاع و تبیین و نهادینه کردن ولایت فقیه در زمان غیبت و حمایت از شخص رهبری و مقابله با هجوم فروان دشمنان از رسالت های مهم و اساسی طلاب است.

وی ولایت فقیه را پایه مشروعیت نظام و محل آرامش معرفی کرد و گفت: نقطه همه انحراف ها در تاریخ انقلاب مقابله با ولایت فقیه است و باید همگان به صورت عملی تابع واقعی ولایت فقیه باشند.

گفتنی است؛ گردهمایی اساتید و دانش پژوهان آموزش نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، همراه با تقدیر از طلاب ممتاز امروز چهارم خرداد ماه در تالار موسسه برگزار شد./921/پ201/ص
ارسال نظرات