۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۲۲۰
با حضور امام جمعه موقت تهران؛

نشست خانواده قرآنی، الگوی جامعه اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ هجدهمین نشست خانواده قرآنی، الگوی جامعه اسلامی سوم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی در مشهد برگزار می شود.
نشست خانواده قرآني، الگوي جامعه اسلامي


حجت الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: دفتر فرهنگی و تربیتی این حوزه، در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به منظور انس بیشتر با قرآن، هجدهمین نشست خانواده قرآنی، الگوی جامعه اسلامی را برگزار می کند.

وی الگو پذیری از آموزه های دینی و ایجاد فضای معنوی در خانواده های طلاب را از جمله اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد و ادامه داد: در این نشست حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران به ایراد سخن خواهد پرداخت.

حجت الاسلام رمضانی با بیان این‌که هجدهمین نشست خانواده قرآنی، الگوی جامعه اسلامی با حضور طلاب و خانواده‌های آنها برگزار می شود، بیان داشت: این نشست سوم خرداد ماه در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک دانشگاه علوم اسلامی رضوی واقع در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان از برگزاری اختتامیه اولین دوره تربیت مربی قرآن در این حوزه خبر داد و یادآور شد: همزمان با برگزاری هجدهمین نشست خانواده قرآنی، الگوی جامعه اسلامی که با حضور خانواده ‌های قرآنی برگزار می ‌شود، از نفرات برگزیده دوره ‌های تربیت مربی نیز تقدیر می ‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در پایان این مراسم به افرادی که با موفقیت این دوره را سپری کرده اند گواهی پایان دوره اعطا می ‌شود./934/پ202/س

ارسال نظرات