۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۵۳۶
با امضای طوماری صورت گرفت؛

قدردانی طلاب و فضلای خراسان شمالی از سفر آیت‌الله نوری همدانی

خبرگزاری رسا ـ طلاب و فضلای استان خراسان شمالی با امضای طوماری از سفر تبلیغی حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید به این استان قدردانی کردند.
طومار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب و فضلای استان خراسان شمالی با امضای طوماری از سفر پنج روزه تبلیغی حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید به این استان قدردانی کردند.

براساس این گزارش، این طومار که در حاشیه همایش طلاب و فضلای خراسان شمالی در قم به امضا رسید، آمده است: در عصر غیبت، فقها و مراجع عظیم الشان به نیابت از ائمه معصومین علیهم السلام نقش هدایت گری جامعه و مرزبانی از مبانی اعتقادای دینی را برعهده داشته‌اند و در طول تاریخ نقش اساسی و بی‌بدیلی را در این زمینه ایفا کرده اند.

سفر معنوی حضرتعالی برگرفته از روحیه خاضعانه و همت والا در هدایت جامعه و نسل جوان می‌باشد.

در مجامع و محافل علمی، فرهنگی استان ولایت مدار خراسان شمالی نصایح و رهنمودهای دلسوزانه شما در زمینه‌های اخلاقی، اعتقادی، معنوی و دفاع از حریم ولایت آثار و برکات فروانی را به همراه داشت و موجب وحدت و انسجام بیشتر مردم و اراد امت انقلابی و شهید پرور استان شد.

از این رو ما طلاب و فضلای خراسان شمالی مقیم حوزه علمیه قم از تشریف فرمایی شما به این استان قدردانی و تشکر فراوانی داریم و برای شما و رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه احدیت طول عمر با عزت را خواهانیم، امیداوریم به یمن حضور شما به این استان شاهد حضور ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی باشیم.

لازم به ذکر است، حضرت آیت الله نوری همدانی 25 فروردین ماه سال جاری در سفر پنج روزه خود به استان خراسان شمالی افزون بر حضور در گلزار شهدای این استان، با مدیران، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های شهدا و علما و روحانیان این استان دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.

گفتنی است، همایش طلاب و فضلای خراسان شمالی، شب گذشته با حضور مدیران فرهنگی این استان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه در قم برگزار شد./917/پ202/ص
ارسال نظرات