۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۴۱۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

گفتمان انقلاب اسلامی موج عظیمی در دنیا به وجود آورده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که گفتمان انقلاب اسلامی ایران یک موج عظیمی را در دنیا به وجود آورده است، ادامه داد: دنیای غرب از صدور آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان هراسان است.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه جابربن حیان گرگان در پاسخ به سؤال دانش آموزی که در خصوص جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا پرسیده بود، گفت: امروز این نظام اسلامی به عنوان یک حکومت مقتدر در دنیا مورد توجه همه دنیا قرار گرفته است.

وی با بیان این که گفتمان اصیل انقلاب اسلامی به همه دنیا صادر شده است، افزود: امروز همه ملت های دنیا ملت ولایت مدار ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که گفتمان انقلاب اسلامی ایران یک موج عظیمی را در دنیا به وجود آورده است، ادامه داد: دنیای غرب از صدور آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان هراسان است.

آیت الله نورمفیدی به بیداری اسلامی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که خیزش های مردمی در منطقه به تأسی از انقلاب ملت ایران صورت گرفته است، بیان داشت: امروز ملت های مسلمان منطقه بیدار شده و می خواهند حکومتی اسلامی و با حضور اقشار مختلف مردم پایه گذاری کنند.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دانش آموزی که در خصوص حرام بودن و یا نبودن موسیقی های «رپ» پرسیده بود، گفت: گوش دادن به آهنگ های لهب و لعب به طور قطع حرام است.

امام جمعه گرگان، در پاسخ به داشتن افکار حرام در ذهن انسان ها نیز گفت: انسان نباید اجازه دهد فکر حرام به ذهنش خطور کند و فکر کردن به مسائل حرام در دل و جان انسان اثر می گذارد و سبب انحراف فرد می شود و ممکن است شخص را به گناه بکشاند.

آیت الله نورمفیدی همچنین در پاسخ به سؤوال دانش آموزی که در خصوص تحقیق در مورد ادیان، افزود: هر انسانی توانایی ندارد در مورد دین و ادیان آسمانی تحقیق کند و کسی که در این رابطه تحقیق می کند باید دارای قدرت و تشخیص باشد تا بتواند درست و نادرست را از هم تشخیص دهد.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین همه مردم باید برای آگاهی از مسائل دینی و احکام شرعی به مراجع، علما و یا کتب معتبر اسلامی مراجعه کنند، تصریح کرد: نباید برای اطلاع این امور مهم به افراد غیر مطلع مراجعه شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاظمه(س) از این بانوی نمونه اسلامی به عنوان شخصیتی بی نظیر در دنیای اسلام یاد کرد و گفت: ایشان در طول عمر با برکت خود در خط مقدم دفاع از ولایت و امامت قرار داشت و در همین راه نیز به شهادت رسید.

آیت الله نورمفیدی افزود: جبرئیل برای رساندن وحی آسمانی به نزد پیامبر(ص) می آمد و بعد از وفات پیامبر دیگر رابطه زمین وآسمان قطع شد و دیگر جبرئیل بر حضرت علی(ع) و دیگر امامان نازل نشد ولی بر حضرت فاطمه(س) نازل شد و این نشانه عظمت آن است .

وی، با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) در حد ارزش بسیار بالای قرار داشت، گفت: آن بانوی گرانقدر در برابر شخصیت پیامبر و حضرت علی(ع) و امام حسن و حسین (ع) نقش بسیار بالایی داشت و انقلاب بزرگی به نام انقلاب عاشورا را که حضرت زینب (س) نگهداری کرد در دامن حضرت فاطمه(س) بزرگ شد./950/پ202/س
ارسال نظرات