۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۳۸۶
عضو خبرگان رهبری:

تبلیغات کور رسانه‌های غربی خللی در ولایت‌پذیری مردم ایجاد نمی‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: مردم در صحنه های مختلف انقلاب نشان دادند که تا آخرین لحظه پشتیبان ولایت بوده و تبلیغات کور رسانه های غربی خللی در راه انقلابی ملت ایران وارد نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به توصیه‌های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب در مقاطع مختلف اظهار داشت: ولایت فقیه همچون پدری دلسوز برای جامعه است؛ از این رو اگر انتقادی از سوی ایشان نسبت به شخص یا گروهی صورت گرفت باید با رویی گشاده بپذیرند و مشکلات را رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مساله فصل الخطاب بودن منویات رهبری شکی وجود ندارد، چراکه ولایت فقیه در دوران غیبت نائب حضرت ولی‌عصر(عج) است و هر حکمی از جانب ایشان واجب الاطاعه است.

امام جمعه مراغه افزود: اصل ولایت فقیه مطلبی نیست که بعد از انقلاب مطرح شده باشد، بلکه در گذشته فقهایی چون شیخ مفید، آیت الله نراقی، آقا سید فتاح حسینی مراغی این اصل را در بحث‌های جهاد، امر به معروف و نهی از منکر، قضا، شهادات و نماز جمعه مطرح کرده بودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان این‌که پشتیبانی از ولایت فقیه جلوی آسیب به مملکت را می گیرد، اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی باید از حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین جهان و رهبر انقلاب اسلامی تبعیت عملی داشته باشیم، در حقیقت چشم امروز جهانیان به ویژه مردم انقلابی منطقه به ایران است.

وی با تاکید بر این که مردم در پشتیبانی از ولایت کوتاه نمی آیند، ادامه داد: مردم در صحنه های مختلف انقلاب نشان دادند که تا آخرین لحظه پشتیبان ولایت بوده و تبلیغات کور رسانه های غربی خللی در راه انقلابی ملت ایران وارد نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در ادامه با بیان این که افراط و تفریط در طی مسیر ولایت خطاست، گفت: همه باید در راه ولایت بوده و به دور از هرگونه تنگ نظری در مسیر اسلام و قرآن گام برداریم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دیرین دشمنان انقلاب در جدایی میان مردم و رهبری اظهار داشت آنان که فکر می کردند مردم از رهبری و ولایت دلسرد شده اند، امروز به این نتیجه رسیده اند که مردم انقلابی تا آخرین نفس پیرو ولایت بوده و از رهبر معظم انقلاب الهام می گیرند.

وی در پایان با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب در سال جهاد اقتصادی خاطر‌نشان کرد: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، اگر توسعه و پیشرفت با عدالت همراه نباشد، از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم./935/ت302/س
ارسال نظرات