۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۳۰۳

همایش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تیرماه امسال در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار می شود.
همایش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در تبریز برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه سهند، سرپرست دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی سهند و دبیر این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش زمینه سازی برای اجرایی شدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بهره گیری از ظرفیت نخبگان، اساتید دانشگاه و اندیشمندان کشور در زمینه پیشرفت همه جانبه است.

حجت الاسلام علی خدیوی افزود: درگیرکردن متفکران و اساتید حوزه و دانشگاه در حوزه مسائل سیاسی و کلان کشور موجب جهت‌دهی علمی به نیازها و هموارکردن مسیر ارتباط صنعت و دانشگاه می شود.

وی گفت: این همایش در پنج محور اصلی مبانی و مفاهیم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، پیشرفت در عرصه فکر،‌ پیشرفت در عرصه زندگی، پیشرفت در عرصه علم و پیشرفت در عرصه معنویت برگزار می شود.

وی اضافه کرد: هریک از محورهای اصلی همایش دارای چند زمینه بوده و به موضوعاتی چون نقش اسلام در الگوی پیشرفت،‌تفکر توحیدی در زندگی، فاصله رفاه طلبی با عدالت اجتماعی ، تحقق استقلال علمی با بومی سازی علوم و معنویت محوری در عرصه سیاست پرداخته می شود.

وی ادامه داد: مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش 31 اردیبهشت ماه جاری و مهلت ارسال اصل مقالات نیز 15 خرداد ماه سال جاری می باشد.

حجت الاسلام خدیوی یادآورشد: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد همایش ملی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت می توانند به آدرس اینترنتی www.ciimd.ir مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره تلفن 04123444303 تماس بگیرند./935/د102/س

ارسال نظرات