۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۱۲۰
آیت الله نوری همدانی:

تضعیف جایگاه ولایت فقیه نقشه دشمنان نظام است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، تضعیف جایگاه ولایت فقیه را از جمله نقشه های دشمنان و معاندان نظام دانست و از همه مسؤولان و آحاد ملت خواست بیش از پیش در مسیر توجه به اصل وحدت و تبعیت از ولی فقیه گام بردارند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرج، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید عصر شنبه در جمع مردم هشتگرد، به بیان دیدگاه های خود پرداخت و از نقش بی بدیل مردم در پیروزی، حفظ و تدوام انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه مردم در پیروزی، حفظ و تدوام انقلاب نقش بی بدیلی داشته اند، افزود: مسؤولان و دولتمردان موظف به خدمت رسانی بیشتر به مردم به ویژه اقشار محروم هستند.

این مرجع تقلید در ادامه تضعیف جایگاه ولایت فقیه را نقشه استکبار جهانی دانست و ابراز داشت: دشمنان در این راستا تمام سعی و توان خود را بکار بسته اند، اما خوشبختانه ملت ایران با حمایت و تبعیت محض از ولی فقیه و مقام معظم رهبری ترفندهای آنها را خنثی کرده اند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم حفظ اتحاد و یکپارچگی و حمایت و تبعیت از ولایت فقیه را از مهم ترین راهکارها برای خنثی سازی نقشه های دشمنان ارزیابی کرد و از آحاد ملت و مسؤولان خواست به این اصل بیش از پیش توجه کنند.

وی در ادامه به تبیین جایگاه و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: افزون بر عرصه های داخلی، انقلاب اسلامی برکات زیادی برای سایر کشورهای جهان داشته است و منفور و مطرود شدن استکبار را باید یکی از این آثار و برکات دانست.

این مرجع تقلید در تحلیل خود از خیزش فراگیر بیداری اسلامی جهان، این بیداری را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و الگوگیری سایر کشورهای اسلامی از ایران را یکی از نگرانی های جدی استکبار ارزیابی کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن کشتار مردم مسلمان در کشورهای مختلف اسلامی، تصریح کرد: کشورهای ابرقدرت جهانی با نقض آشکار حقوق بشر که متاسفانه دم از حمایت از آن نیز می زنند، دست به کشتار مردم می زنند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات