۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۸۹۶
عضو خبرگان رهبری:

موضع انفعالی در برابر فتنه‌ها قابل قبول نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: اتخاذ موضع انفعالی در برابر فتنه‌های استکبار جهانی قابل قبول نیست.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار مسؤولان فرهنگی و اجتماعی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: امر ولی فقیه همان امر امام زمان(عج) است، امروز خدا را شاکریم که امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به مشروعیت دینی و مردمی ولی فقیه تصریح کرد: ‌امروز به برکت حاکمیت ولی فقیه، ایران اسلامی به عنوان یک ابر قدرت در جهان مطرح است و هیچ واهمه‌ای از تهدیدات نظامی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان ندارد.

آیت الله شبستری با بیان این‌که اتخاذ موضع انفالی در برابر فتنه‌های استکبار جهانی قابل قبول نیست، گفت: در این برهه از زمان که باران شبهات و طوفان القائات مسموم شیطانی سرازیر شده، برای مقابله با جنگ نرم دشمن، برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی باید هر چه پربارتر برگزار شود.

وی با بیان این‌که دشمنان درصدد بدبین کردن مردم نسبت به نظام و روحانیت هستند، یادآور شد: استکبار جهانی در این جنگ با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف روحیه ملت ایران است، هدف اصلی دشمنان بدبین‌کردن مردم نسبت به مجموعه سپاه، روحانیت و در کل نظام اسلامی ایران است.

آیت الله شبستری با تأکید بر مقابله جدی با شبهه افکنی دشمنان با شیوه‌های فرهنگی خاطر‌نشان کرد: اهمیت رسالت امروز سپاه و بسیج در عرصه‌های فرهنگی کمتر از بحث‌های نظامی و امنیتی نیست، مقابله با جنگ نرم نیازمند تفکر و روحیه‌‌ای جهادی و معنوی است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی پرتوان ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: اطاعت از فرمان رهبری شرعاً و قانوناً واجب است، پاسخگویی به چنین شبهاتی که دشمنان روز به روز درصدد دامن زدن به آن هستند، از مهم‌ترین وظایف فعالان عقیدتی و فرهنگی در سپاه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که همگان باید دین خود نسبت به رهبری نظام را ادا کنیم، اظهار داشت: امروز دوران ولایت‌مداری در میدان عمل است؛ از این رو ولایت‌مداری تنها در گفتار، معنای حقیقی خود را نمی‌یابد./935/پ202/س
ارسال نظرات