۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۵۹۸

نخستین جشنواره «داستان کوتاهِ کوتاه انتظار» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره «داستان کوتاهِ کوتاه انتظار» با هدف ترویج معارف مهدویت برگزار می شود.
نخستین جشنواره «داستان کوتاهِ کوتاه انتظار» برگزار می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی مهر، دبیر نخستین جشنواره داستان کوتاهِ کوتاه انتظار، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره ضرورت توجه به مباحث مهدویت در بین کودکان و نوجوان اظهار داشت: در همین راستا نخستین جشنواره داستان کوتاه انتظار به همت مجله انتظار نوجوان موسسه آینده روشن برگزار می شود.

وی اشاعه فرهنگ انتظار، ترویج فرهنگ مهدویـت،افزایش بهره‌مندی از ادبیات کودکانه در خصوص مباحث مهدویت وزنده نگاه داشتن یاد امام زمان (ره) در بین کودکان و نوجوانان را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست و افزود: برای شرکت در این جشنواره استفاده از موضوعات مرتبط با انتظار و مهدویت آزاد است.

مهر ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۲۶ تیرماه برابر با 15 شعبان است که پس از بررسی آثار به نفرات برتر جوایز ارزنده ای از سوی مؤسسه آینده روشن اهدا شود.

وی ابراز داشت: آثار برگزیده در ماهنامه مهدوی انتظار نوجوان چاپ و حق التألیف آن به نویسندگان آن پرداخت خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره داستان کوتاهِ کوتاه انتظار با تاکید بر اینکه آثار ارسالی پس فرستاده نمی‌شود، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی پستی قم ـ خیابان صفاییه، کوچه ۲۳، پلاک ۵ مؤسسه آینده روشن-مجله انتظار نوجوان ارسال کنند.

وی افزود: پست الکترونیک به نشانی intizar.nojavan@yahoo.com و شماره تلفن های ۶ – ۷۸۳۳۳۴۵ – ۰۲۵۱آماده پاسخگویی به علاقه مندان خواهد بود./965/پ203/ص
ارسال نظرات