۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۳۷۷
استاد حوزه علمیه:

مسؤولان زمینه ساز فتنه های دشمنان نشوند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه وظیفه مسؤولان را در آرام سازی فضای سیاسی جامعه مهم دانست و اظهار داشت: بزرگان جامعه برای دشمن زمینه سازی نکنند و بهانه به دست آنان ندهند.
آيت الله خامنه اي/رهبر  انقلاب اسلامي


حجت الاسلام محسن بومی، استاد حوزه علمیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وظیفه مهم و تاثیرگذار رسانه ها و مطبوعات در آرام سازی فضای جامعه در زمان التهاب اذعان داشت: رسانه ها و مطبوعات نباید به اختلافات افکنی بین مسؤولان دامن بزنند و امر کوچکی را بزرگ جلوه دهند؛ چرا که ممکن است همان مساله سبب ایجاد تفرقه و بدبینی ملت نسبت به نظام و مسؤولان شود.

وی در ادامه سخنان خود به وظیفه مسؤولان در مواقع حساس اشاره و تصریح کرد: مسؤولان با رسانه ای کردن اختلافات خود تنها بر مشکلات جامعه می افزایند و همین امر زمینه ساز ایجاد فتنه و توطئه از سوی دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام بومی اضافه کرد: اختلاف نظر در کار اجرایی یک مملکت امری بدیهی است و مسؤولان باید همواره در این گونه مواقع حساس فصل الخطاب امور را مقام معظم رهبری قرار دهند تا جمهوری اسلامی که در این برهه از زمان سرلوحه تمامی کشور‌های آزادی خواه جهان است دچار اختلاف و دوگانگی نشود.

استاد حوزه علمیه خدمات دولت دهم را برای پیشرفت کشور ایران در عرصه های جهانی مهم دانست و تأکیدکرد: انکار خدمات دولت بی انصافی است چرا که ما در فرمایشات مقام معظم رهبری به صراحت می‌بینیم ایشان از دولت تشکر و خدمات ایشان را بی سابقه و کم نظیر عنوان می‌کنند.

استاد حوزه علمیه، اطاعت تام از امر رهبری در همه مواقع را از نشانه های مردمی بودن دولت دهم دانست و یادآور شد: دولت دهم باید همواره فرمایشات و نصایح مقام معظم رهبری را در راس امور خود قرار دهد و آن را بالاتر از هر دستوری به اجرا در بیاورند.

وی به اهمیت جایگاه رهبری در زمان فعلی اشاره کرد و افزود: جایگاه رهبری در جامعه اسلامی بالاتر از تمامی مسؤولان نظام است؛ چرا که در روایات نیز آمده در زمان بروز مشکل در جامعه به امام زمان(عج) مراجعه شود و در صورت غیبت امام معصوم، ولی فقیه فصل الخطاب همه امور است.

حجت الاسلام بومی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مقام معظم رهبری در هر زمان مشاهده کنند امری به مصلحت نظام اسلامی نیست و کشور در آستانه فاصله گیری از آرمان های بلند انقلاب اسلامی است وارد عرصه شده و مشکل موجود در کشور را حل می کند تا مملکت از جایگاه واقعی خود خارج نشود./9464/ت303/ع

ارسال نظرات