۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۳۳۸
امام جمعه گرگان:

تبعیت محض از ولی فقیه راه رسیدن به اقتدار اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه زمان سبب حفظ اقتدار و عظمت نظام اسلامی می شود.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان با انتقاد از تبلیغات منفی برخی رسانه ها در ماجرای وزیر اطلاعات، گفت: دشمنان انقلاب تلاش کردند که از این مسأله داخلی سوء استفاده کنند.

وی با تأکید براین که در جمهوری اسلامی ایران حاکمیت دوگانه وجود نداشته و نخواهد داشت، افزود: این موضوع یک مسأله کاملاً داخلی بود و نباید عده ای به آن دامن بزنند چون سبب سوء استفاده دشمنان نظام می شود.

امام جمعه گرگان با تأکید براین که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ولی فقیه محور همه امور در کشور است، تصریح کرد: نظام ما برپایه ولایت و رهبری پایه گذاری شده و رهنمودهای ولی فقیه نیز فصل الخطاب است و جای هیچ گونه بحثی وجود ندارد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این همه کارگزاران و مسؤولان نظام اسلامی موظف به تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستند، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه زمان سبب حفظ اقتدار و عظمت نظام اسلامی می شود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان عمود خیمه این انقلاب و نظام اسلامی همواره همه مسائل داخلی و خارجی را حکیمانه و عالمانه رصد می کنند، یادآورشد: ایشان همانند چتری قوای سه گانه را در خود جای دادند و بر کار آنها نظارت می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی در منطقه و جنایت های آشکار آل سعود و آل خلیفه در بحرین اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز در برابر سکوت مدعیان حقوق بشر شاهد کشتار همه روزه مردم بی گناه بحرین هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تخریب 95 مسجد و حسینه از سوی رژیم آل سعود و آل خلیفه در بحرین، تصریح کرد: این رژیم که ادعای مسلمانی هم دارند حتی به کلام الهی نیز اهانت کردند.

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود با بیان این که بیداری اسلامی که امروز در خاورمیانه آغاز شده با جنایت و کشتار مردم بی دفاع پایان نخواهد یافت، گفت: امروز مردم مسلمان منطقه خواستار برپایی حکومت هایی مردمی با محوریت اسلام هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر این که مسلمانان جهان نباید در برابر جنایت های آشکار در کشورهای خاورمیانه سکوت کنند، ادامه داد: امروز سکوت در برابر اقدامات مذبوحانه و ضد انسانی در کشورهایی نظیر بحرین و لیبی خیانت آشکار به اسلام و امت اسلامی است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به در پیش بودن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری اشاره کرد و گفت: این روحانی والا مقام شخصیتی جامع و کامل در جهان اسلام بود که امروز آثار و تألیفات این مرد بزرگ مایه افتخار نظام اسلامی است./950/پ201/س
ارسال نظرات