۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۲۰۱
مدیر موسسه پژوهشی اسوه قم:

رسانه‌ها ریاکاری عربستان را برملا کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر موسسه پژوهشی اسوه قم گفت: آمریکا در صدد است تا از شرایط بحران شرایط مطلوب بسازد و با منحرف کردن خواسته های مردمی، تحریف انقلاب‌ها را محقق سازد.
بحرين


حجت‌الاسلام علی ثقفی، مدیر موسسه پژوهشی اسوه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: قیام مردمی در بحرین با سایر کشورها تفاوتی ندارد و این کشور نیز در دمینوی تغییر قرار گرفته است.

وی بیان داشت: تفاوت در نوع برخورد آمریکا با قیام مردم بحرین است که لباس تزویر حقوق بشری این مدعی دموکراسی را نمایان کرده است .

این محقق حوزه علمیه با بیان اینکه آمریکا به دنبال منافع خود است، ادامه داد: آمریکا تنوع برخوردی دارد و در یک جا مزورانه و با شعار حمایت از مردم وارد می شود و در کشوری همچون بحرین نقاب از رخ برمی‌دارد و گستاخانه با کشتار مردم موافقت می‌کند.

وی با محکوم کردن دخالت عربستان در بحرین، ادامه داد: عربستان پرده دری کرده و در خونریزی و سرکوب مسلمانان نقش ایفا کرده است.

این محقق حوزه علمیه بیان داشت: بهترین شیوه برای مقابله با این حرکت عربستان، بیداری اسلامی است تا با شناخت دوست و دشمن تصور روشنی از امت اسلام داشته باشیم.

وی اظهار داشت: عربستان خود را خادم الحرمین عنوان می کند اما دست خود را به خون مسلمانان آغشته کرده است.

این استاد دانشگاه بیان داشت: سرکوب مردم بحرین سبب تحکیم دولت سعودی است و عربستان می خواهد با این اقدام دشمنان داخلی و خارجی خود را به هراس بیندازد.

وی اظهار داشت: سلاح رسانه بهترین وسیله برای پاره کردن لباس ریاکاری عربستان است.

این استاد دانشگاه در تحلیل نقش دولت آمریکا در حوادث بحرین اظهار داشت: آمریکا متوجه شد که این دولت سست بنیاد و دارای حاکمانی ضعیف است از این رو باید از آن در جهت حفظ منافع خود بهره گیرد.

وی ادامه داد: آمریکا در تحولات منطقه به دنبال حفظ موقعیت خود است و اگر در سرکوب ملتی موفق نشود راه را برای مصادره انقلاب های مردمی باز می کند.

حجت الاسلام ثقفی بیان داشت: آمریکا در صدد است تا از شرایط بحران شرایط مطلوب بسازد و با منحرف کردن خواسته های مردمی، تحریف انقلاب‌ها را محقق سازد. /909/ت302/ع

ارسال نظرات