۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۹۸۵
نماینده ولی فقیه در همدان:

دغدغه رهبر معظم انقلاب حفظ مصالح کلی نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه همدان با اشاره به جایگاه ولی فقیه در حفظ مصالح کلی نظام اسلامی‌ گفت: ولایت فقیه و رهبری عامل اقتدار نظام اسلامی است.
آيت الله طاها محمدي امام جمعه همدان
حجت الاسلام والمسلمین غیاث الدین طاها محمدی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر فرمایشات بسیار حکیمانه ای را بیان کردند و همه باید به آن توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی نظر مقام معظم رهبری را فصل الخطاب دانست و تأکید کرد: ایشان با فرمایشاتی که داشتند حجت را برهمه تمام کردند.

وی با اشاره به برخی از مسائل در کشور گفت: من معتقدم همه ما ضعف داریم اما اگر بخواهیم انقلاب اسلامی و خون شهدا از دست نرود باید همدیگر را به خوبی تحمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان دنبال ضعف پیدا کردن، اشکال گرفتن و انتقاد کردن از همدیگر باشند، دیگر مجال و فرصتی برای کار نمی ماند.

وی ادامه داد: البته مسؤولان معصوم نیستند و حتما ضعفی وجود دارد؛ اما باید اشتباهات جزیی را نادیده بگیریم و امور کشور را به بهترین شکل ممکن به پیش ببریم.

امام جمعه همدان گفت: اگر به خاطر یک سری مسائل پیش پا افتاده درگیر شویم، دشمنان خوشحال می شوند و زمینه لازم برای بهانه جویی آنها فراهم خواهد شد و هیچ فرد دلسوزی این مساله را به صلاح نمی بیند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ولی فقیه در حفظ مصالح کلی نظام اسلامی، بیان داشت: ولایت فقیه و رهبری عامل اقتدار نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه اصل نظام از همه چیز مهم تر است تاکید کرد: وقتی پای اصل نظام در میان باشد، مقام معظم رهبری با هیچ کس برادری و اخوت ندارند و امام راحل نیز همواره روی این مساله تاکید داشتند.‌/924/ت302/س
ارسال نظرات