۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۹۵۴
آیت الله ملکوتی:

تفاوتی بین کشیش گستاخ مسیحی و کسانی که در بحرین قرآن آتش می زنند وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به جنایات آل سعود و آل خلیفه تاکید کرد: تفاوتی بین کشیش مسیحی که قرآن را در آمریکا آتش می زند و بین کسانی که در بحرین این کتاب مقدس را آتش می زنند وجود ندارد.
آيت الله مسلم ملکوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مسلم ملکوتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز دوشنبه در دیدار شماری از کارکنان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد دو طفلان مسلم منطقه نیروگاه، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، کشتار مردم مسلمان در کشورهای مختلف را محکوم کرد.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به آیات و روایاتی، تصریح کرد: مشکلات جهان را باید مسلمانان حل کنند نه اینکه سرنوشت امت اسلام را بیگانگان تعیین و ترسیم نمایند.

وی تاکید کرد: آیا برای مسلمانان ننگ و عار نیست که بیگانگان و استکبار جهانی بخواهند مشکلات شان را حل کنند؛ آیا ننگ و عار نیست که دست نشاندگان استکبار جهانی گردانندگان حرمین شریفین باشند و دشمنان برای ما نسخه بپیچند.

عضو جامعه مدرسین بیان داشت: متاسفانه به دلایل مختلف شرایط به گونه ای است که از آن طرف کره زمین دشمنان ما می خواهند بیایند و سرنوشت مان را تعیین کنند.

آیت الله ملکوتی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام، تصریح کرد: هر کس از خدا بترسد همه قدرت ها از او می ترسند و ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران این گونه هستند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم ایران هراسی را نقشه استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی می خواهند دنیا را از جمهوری اسلامی ایران بترسانند، چون مردم ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای از خدا می ترسند و حتی ابرقدرت ها هم از ایران هراس دارند زیرا ایران برای خدا حرف می زند و از خدا می ترسد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر در بحرین، اظهار داشت: متاسفانه در این کشور به دست نیروهای آل سعود و آل خلیفه مساجد را تخریب می کنند، قرآن ها را آتش می زنند و مردم را به خاک و خون می کشند.

آیت الله ملکوتی ابراز داشت: هیچ فرقی بین کشیش مسیحی که در آمریکا قرآن کریم را به آتش می کشد و بین کسانی که در بحرین قرآن آتش می زنند، وجود ندارد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد در امت اسلام، تصریح کرد: آیا این همه مسائل و مشکلات بس نیست که امت اسلام دست به دست هم داده و در مقابل توطئه های دشمنان بایستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امت اسلام باید با تمسک به قرآن کریم و حفظ وحدت و یکپارچگی توطئه های دشمنان کینه توز را خنثی کنند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات