۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۷۰۸
عضو خبرگان رهبری:

سران دیکتاتور منطقه، جاسوس مستقیم رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: حکام برخی از کشورهای اسلامی، جاسوس مستقیم رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.
سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: آل سعود و آل خلیفه در حال حاضر با بی برنامگی در کشورهای اسلامی بدتر از یهود عمل می کنند و این مسائل باید با عکس العمل شدید کشورهای مسلمان روبرو شود.

وی با اشاره به حقوق بشر و فعالیت آن در جهان اظهار داشت: آنانی که از حقوق بشر دم می زنند بشر را زمانی به رسمیت می شناسند که برای منافع خودشان مفید باشد و به نوعی نوکر و موش آزمایشگاهی شان باشد.

خطیب جمعه بهشهر یادآور شد: افرادی که دم ازمظلومیت زنان می زنند چرا ده ها و صدها زن را آواره می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری بیان داشت: متأسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی با الگوبرداری از رژیم صهیونیستی و آمریکا، خون به دل مردم بی گناه و مظلوم بحرین و دیگر کشورهای اسلامی کرده اند و باید در این رابطه وارد معرکه شویم.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی مولودی منحوس در منطقه است که باید با اتحاد و همبستگی ما از این منطقه دور شود و از بین برود تا از آلودگی مناطق جلوگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره) در رابطه با سران کشورهای اسلامی تاکید کرد: امام راحل در این رابطه فرموده اند‌«‌آنانی که در کشورهای اسلامی حاکم اند، حاکم وابسته اند.» و اکنون این پیام بر ما روشن شده است و برخی تازه متوجه شده اندکه بن علی جاسوس اسرائیل است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ادامه داد: باید در این برهه از زمان بینش ساسی و اسلامی خد را افزایش داده و با اطاعت پذیری از ولایت فقیه که حجت تامه و فصل الخطاب ما است، اسلام را نجات دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تصریح کرد: وظیفه کنونی ما هماهنگی با رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید نظام حکومتی ولایی داشته باشیم تا آسیبی به این مملکت وارد نشود.

وی افزود: بنای حکومت اسلامی بر حول محور ولایت فقیه است و ما باید در چنین شرایطی مصلحت اجتماعی جامعه را مورد توجه قرار داده و دیدی جهانی به اوضاع داشته باشیم.

امام جمعه بهشهر اظهار داشت: باید با رعایت فضای معنوی جامعه، از شبهات رفع ابهام کرده و عزت و اقتدار را برای همیشه در ایران پایدار نگه داریم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری گفت: رعایت موازین اخلاقی و تقوا، از مهم‌ترین نکات حائز اهمیت است که باید رعایت شود، تقوای الهی در آن است که اگر وجدان کاری را نپذیرفت انجام ندهیم و بدانیم آنچه وجدان پذیرفت حق است تا سعادت نصیب حال جامعه شود./950/پ201/س

ارسال نظرات