۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۴۴۸
عضو مجلس خبرگان رهبرِی:

تحقق جهاد اقتصادی، سبب اقتدار نظام اسلامی در دنیا می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که جهاد اقتصادی از اهداف ارزشمندی برخوردار است، گفت: تحقق این مسأله ایران اسلامی را در عرصه اقتصادی به یک کشور قدرتمند در دنیا تبدیل می کند.
آيت الله نور مفيدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان در گرگان با اشاره به این که جهاد اقتصادی از اهداف ارزشمندی برخوردار است، گفت: تحقق این مسأله ایران اسلامی را در عرصه اقتصادی به یک کشور قدرتمند در دنیا تبدیل می کند.

وی، رسیدن کشور به اهداف چشم انداز بیست ساله کشور را نیازمند جهاد در عرصه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: اگر شعار امسال در عمل به خوبی اجرایی شود، نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی مقتدرتر از گذشته خواهد بود.

امام جمعه گرگان با بیان این که جهاد اقتصادی با فعالیت اقتصادی تفاوت فراوانی دارد، تصریح کرد: در جهاد اقتصادی منافع ملی بر منافع شخص و یا گروه برتری دارد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که تحقق واقعی شعار امسال سبب شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی می شود، ادامه داد: امروز کشورهای مقتدر دنیا دارای اقتصاد قوی هستند که ما نیز باید برای رسیدن به یک اقتصاد قوی و مستحکم تلاش بیشتری کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود با بیان این که نامگذاری های هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی اختصاص به یک سال خاص ندارد، گفت: این نامگذاری ها باید در عمق دل و جان ما تأثیر داشته باشد و همه به سوی آن هدف در متن نامگذاری حرکت کنیم.

وی افزود: کشورهای پیشرفته دنیا همیشه نیاز به همت مضاف و کار مضاعف دارند و با توجه به این که سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده بود، این پیام باید پیوسته و ادامه دار باشد.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: ایران اسلامی در همه زمینه ها پیشرفت های چشمگیری داشته و همین مسأله سبب شده کشورهای مستکبر دنیا با ایران اسلامی مبارزه کنند و این در واقع معنای جهاد است و در مقابل حرکت ها و توطئه های دشمنان ایستادگی و مبارزه کنیم./950/پ202/س

ارسال نظرات