۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۱۲۴

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از آیت الله نوری همدانی

خبرگزاری رسا ـ طلاب، روحانیان و علمای اهل تسنن استان خراسان شمالی، از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به این استان قدردانی و این سفر را مایه خیر و برکت معنوی برای این منطقه دانستند.
 آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، در دومین روز از سفر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی به استان خراسان شمالی، وی در جمع طلاب، روحانیان و علمای شیعه و اهل تسنن این استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر بجنورد حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

از نکات جالب توجه این دیدار که عصر جمعه برگزار شد، قدردانی طلاب، روحانیان و علمای اهل تسنن از حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در استان خراسان شمالی بود.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم آخوند رحیم صمدی امام جمعه اهل سنت جرگلان بجنورد
در سخنانی به این مرجع تقلید خیر مقدم گفت و حضور وی را مایه خیر و برکت برای استان خراسان شمالی دانست.

وی با بیان اینکه سفر حضرت آیت الله نوری همدانی خیرات و برکات فراوانی برای استان خراسان شمالی خواهد داشت، تاکید کرد: اهل تسنن در کمال وحدت برای تقویت نظام اسلامی و ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در کنار شیعیان هستند.

آیت الله مهمان نواز امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی نیز در ابتدای این دیدار به ایراد سخن پرداخت و برکات و دستاوردهای معنوی سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به این استان را فراوان توصیف کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی نیز در این دیدار با تشکر از ابراز لطف علمای شیعه و اهل سنت استان خراسان شمالی، حفظ نظام و ولایت فقیه را رسالتی همگانی دانست و تاکید کرد: همه باید برای حفظ و تقویت نظام اسلامی و ولایت فقیه تلاش کنیم. /924/پ202/ص

ارسال نظرات