۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۱۲۲
با حضور در گلزار شهدا صورت گرفت؛

ادای احترام آیت الله نوری همدانی به مقام شامخ شهدای بجنورد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در دومین روز از سفر خود به استان خراسان شمالی در گلزار شهدای شهر بجنورد حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
ادای احترام آیت الله نوری همدانی به مقام شامخ شهدای بجنورد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، که از روز پنج شنبه 25 فرودین به همراه هیاتی به استان خراسان شمالی سفر کرده است، روز جمعه در گلزار شهدای شهرستان بجنورد حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی قرار بود نخستین برنامه رسمی خود را در سفر به استان خراسان شمالی، با حضور در گلزار شهدای بجنورد آغاز کند، اما با توجه به کنسل شدن پرواز مستقیم هواپیما ازتهران به بجنورد و تاخیر در ورود این مرجع تقلید، این برنامه با یک روز تاخیر انجام شد.

بر اساس این گزارش، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، علما، خانواده های شهدا و شماری از مسؤولان و شخصیت های این استان به همراه حضرت آیت الله نوری همدانی و هیات همراه در گلزار شهدای شهرستان بجنورد حضور یافتند و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای این شهر را گرامی داشتند.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین عصر روز گذشته در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر بجنورد در جمع علما، طلاب و روحانیان شیعه و سنی استان خراسان شمالی حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح روز شنبه به شهرستان اسفراین از توابع استان خراسان شمالی سفر و در مصلای نماز جمعه این شهر در جمع مردم سخنرانی کرد./924/پ202/ص

ارسال نظرات