۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۸۹۹
امام جمعه گرگان:

وحدت و همبستگی رمز اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان، وحدت و همبستگی را رمز اقتدار و پیروزی ملت ولایت مدار ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مردم کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره از یک وحدت کلمه برخوردار بودند.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان امروز در دیدار با تنی چند از مردم روستای «الوکلاته» شهرستان گرگان افزود: اگر همگرایی و وحدت در روستاها نبود، تاکنون شاهد رشد و تعالی آنها نبودیم و بدون شک اختلاف در روستا باعث عقب افتادگی روستا می شود.

وی، وحدت و همدلی میان مردم را سبب پیشرفت و ترقی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال اختلاف افکنی و تفرقه میان مسلمانان هستند.

امام جمعه گرگان، وحدت و همبستگی را رمز اقتدار و پیروزی ملت ولایت مدار ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مردم کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره از یک وحدت کلمه برخوردار بودند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اتحاد و وحدت، به نفع دنیا و آخرت خود مردم است و اگر اختلاف فرا گیر شود، غیبت، تهمت و افترا را به همراه خواهد داشت.

آیت الله نورمفیدی، گسترش فعالیت های دینی و فرهنگی در سطح روستاها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش تکنولوژی و فناوری های نوین، خانواده ها باید جهت آشنایی فرزندان خود با مسائل دینی و فرهنگی تلاش بیشتری کنند.

امام جمعه گرگان، تعمیق باورهای دینی در سطح روستاها را نیازمند گسترش فعالیت های دینی عنوان کرد و گفت: همه باید جهت تقویت روحیه دینی در نسل جوان جامعه تلاش کنند.

وی افزود: مردم نیز باید د ر کنار شورا، دهیاری، هیأت امنا مسجد و روحانی محل دست به دست هم دهند تا باعث تقویت و رشد روستا از هر جهت شوند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطاب به حاضران در جلسه گفت: این گام برداشتن در راه خدا، رضای او را به همراه دارد و بدون شک خداوند نیز شما را در این راه کمک خواهد کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات