۱۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۵۸۱
امام جمعه گرگان:

تعیین وقت ظهور حرکتی کاملاً انحرافی از سوی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، با انتقاد از توزیع گسترده مستند «ظهور نزدیک است»، گفت: توزیع این مستند یک حرکت کاملاً انحرافی است که از سوی دشمنان اسلامی هدایت می شود.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با انتقاد از توزیع گسترده مستند «ظهور نزدیک است»، گفت: توزیع این مستند یک حرکت کاملاً انحرافی است که از سوی دشمنان اسلامی هدایت می شود.

وی با تأکید براین که این گونه مسائل نباید موجب سست شدن اعتقادات دینی خواهران و برادران دینی ما شود، افزود: عاملان تولید این مستند به طور حتم از دشمنان اسلام ناب هستند و هدف آنها از تولید این مجموعه ها انحراف مردم است.

امام جمعه گرگان با تأکید براین که به هیچ عنوان نمی توان برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) زمان خاصی را تعیین کرد، بیان داشت: بیان زمان خاصی برای ظهور آن حضرت یک مسأله انحرافی از سوی دشمنان اسلام است.

آیت الله نورمفیدی، ظهور امام زمان (عج) را بر اساس مشیت الهی دانست و با بیان این که روایاتی که در مستند مورد نظر آمده صحت و سقم آن خدشه دار است، خاطرنشان کرد: مستند ظهور نزدیک است دورغی آشکار است و مردم مسلمان ما نباید گول این بازار گرمی‌ها را بخورند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین که در صورت صحیح بودن برخی روایات، تعیین مصداق برای این موضوع، آثار سوئی به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: اگر این مساله اتفاق نیفتد، مردم در اصل مسأله ظهور شک می کنند و این موضوع صحیح نیست.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تولید این‌گونه مستند‌های بی محتوا و منحرف دوستی با امام زمان(عج) نیست، خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید نیز با تولید این مجموعه به شدت مخالفت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی» اشاره کرد و با بیان این که جهاد اقتصادی و تعبیر آن بار معنائی زیادی دارد و باید از این نامگذاری در زمینه های تولید، اشتغال و اقتصادی استفاده کنیم، گفت: تحقق مناسب شعار امسال نیازمند عزم ملی و وحدت در کشور است.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: تعبیر جهاد اقتصادی این است که باید مبارزه اقتصادی داشته باشیم، زیرا جهاد یک کلمه مقدس است و باید در برابر دشمنان نیز به مقابله پرداخت تا در جهان اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
 
خطیب جمعه گرگان با اشاره به این که بخش عمده ای از اقتصاد کشور ما برپایه و اساس کشاورزی است، افزود: استان گلستان هم یکی از قطب های کشاورزی محسوب می شود و بخش عمده ای از اقتصاد ما بر روی دوش کشاورزان است.
 
آیت الله نورمفیدی گفت: در گذشته کشاورزی استان رونق خاصی داشت و جزء گروه‌های ممتاز بود، اما اکنون این وضع با توجه به وضعیت کود و سم و گران بودن حامل های انرژی و پائین بودن قیمت محصولات، مطلوب نیست.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب‌(س) و روز پرستار گفت: این قشر زحمتکش باید آن حضرت را به عنوان یک الگو و اسوه در کارهای خود قرار داده و از کارهای آن بزرگوار در حادثه عظیم کربلا راهنمائی بگیرند و آن را چراغ هدایت قرار دهند. 

امام جمعه گرگان در خطبه اول در خصوص مسائل و خصوصیات اخلاقی حضرت زینب کبری (س) گفت: حادثه کربلا در واقع عظمت آن حضرت را ظاهر کرد و مهم ترین امتیاز آن بزرگوار، بندگی خاص خدا بود.
 
آیت الله نورمفیدی یادآور شد: بندگی خاص خدا تنها به معنای نماز، روزه، عبادت و مناجات نیست، بلکه ایشان خداخواهی، ایمان در همه شئون زندگی را در خود داشتند و آن را متجلی کرد.

وی در ادامه به شهامت آن حضرت در مجلس یزید به عنوان یک اسیر و آن هم یک زن در آن مجلس اشاره نمود و یادآور شد: آن بانوی بزرگوار یک زن معمولی نبودند و یک زمان شناس بوده و مدیریت زمان را به خوبی ایفا کردند./950/پ201/س
ارسال نظرات