۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۵۶۰
با برپایی تجمع اعتراض آمیز؛

طلاب حوزه علمیه گلستان جنایت های بحرین را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان حوزه علمیه گلستان امروز با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در گرگان اقدامات ددمنشانه در بحرین را محکوم کردند.
تجمع اعتراض آميز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، اساتید، طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان گلستان امروز با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در گرگان ضمن محکومیت اقدامات چند روز اخیر در بحرین، خواستار پایان دادن سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت های آشکار شدند.

این تجمع آمیز با حضور آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی و مسؤول حوزه علمیه رضویه گرگان برگزار شد.

اساتید و طلاب حوزه های علمیه گلستان با محکوم کردن اقدامات ضد انسانی در کشتار مردم بی دفاع بحرین، خواستار پایان دادن به این اعمال ننگین و غیر انسانی شدند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در تجمع اعتراض آمیز امروز گرگان ضمن انتقاد از سکوت سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر در برابر جنایت های آشکار بحرین، خواستار پایان دادن به این سکوت مرگبار و موضع گیری شفاف در برابر کشتار مردم بی گناه بحرین شدند.

به گزارش خبرنگار رسا، ائمه جمعه اهل سنت گلستان نیز با صدور بیانیه های جداگانه ضمن محکومیت کشتار مردم بی دفاع بحرین، خواستار پایان دادن به این جنایت های آشکار شدند./950/پ202/ص


ارسال نظرات