۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۵۵۹

نظر آیت‌‌الله سبحانی در خصوص تغییرات مدیران دفتر تبلیغات

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله سبحانی در دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار کرد: اگر معاونت های شما خوب کار می کنند تثبیت شان کنید، اما اگر می بینید کارایی لازم را ندارند تعویض شان نمایید تا حوزه نظر صدرصد مثبت به دفتر تبلیغات اسلامی داشته باشد.
آيت الله جعفر سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد واعظی رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عصر پنج شنبه به همراه شماری از مسؤولان و دست اندرکاران این نهاد فرهنگی و تبلیغی با حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که در مؤسسه امام صادق(ع) قم برگزار شد، حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به جایگاه و موقعیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، توصیه هایی مهمی به حجت الاسلام واعظی رییس جدید این دفتر ارائه کرد.

حضرت آیت الله سبحانی خطاب به حجت الاسلام واعظی بیان داشت: مسؤولیت بزرگی به دوش شما گذاشته شده است و هرچه برای آن وقت بگذارید باز هم کم است و باید تمام هواس و هم و غم خود را معطوف به دفتر کنید.

این مرجع تقلید ابراز داشت: اگر معاونت های شما خوب کار می کنند تثبیت شان کنید، اما اگر می بینید کارایی لازم را ندارند تعویض شان نمایید تا حوزه نظر صدرصد مثبت به دفتر تبلیغات اسلامی داشته باشد.


حجت الاسلام احمد واعظی نیز در این دیدار با اشاره به ماموریت های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، تاکید کرد: ما در عرصه تبلیغ به دنبال تبلیغ تخصصی هستیم و قصد داریم افرادی را تربیت کنیم که بتوانند در مناطق مختلف کشور از جمله کردستان و سیستان و بلوچستان که فرقه های انحرافی مشغول فعالیت هستند تبلیغ کنند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با نماینده ولی فقیه در کردستان نیز مذاکره و تعامل داشته ایم تا طلاب و فضلایی را برای تبلیغ در این منطقه از کشور تربیت کنیم، برای منطقه سیستان و بلوچستان نیز برنامه هایی را در دستور کار داریم.

حجت‌الاسلام واعظی جریان سلفی گری را خطری جدی برای تشیع دانست و تاکید کرد: اینها با توطئه ها و ترفندهای مختلف سعی می کنند جامعه را منحرف کنند و باید مراقب فعالیت های شان باشیم.

در این دیدار همچنین شماری از مسؤولان دانشگاه باقرالعلوم وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مسؤول صندوق قرض الحسنه این نهاد فرهنگی و تبلیغی نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود و ارائه گزارش پرداختند. /924/پ202/ص

ارسال نظرات