۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۷۷۰

دعوت حوزه علمیه خراسان از مردم برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در سال جدید

خبرگزاری رسا ـ شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه‌ای از اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه خراسان و عموم شیفتگان و ولایتمداران دعوت کرد تا در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی که در اول فروردین 1390 برگزار می شود، حضور یابند.
سخنراني رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام رضا در اولين روز سال جديد
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای برامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای از اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه خراسان و عموم شیفتگان و ولایتمداران دعوت کرد تا در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی که در اول فروردین 1390 و در ساعت 15:30 برگزار می شود، حضور یابند.

در این بیانیه آمده است، حمد و سپاس شایسته پروردگاری است که نعمت مجاورت با عالم آل محمد(ع) را ارزانی‌مان داشته و شمیم معطر ولایتش روح و جانمان را می‌نوازد و سپاسی دو چندان که هر سال در آغازین روزهای بهار طراوت حیاتمان را با نسیم حضور ولایی رهبر عزیزمان دو چندان می‌سازد.

در ادامه این بیانیه می خوانیم، بهار می‌آید تا طبیعت جانی دوباره گیرد و زندگی را از نو آغاز کند. بهار اندیشه ما؛ رهبر اندیشمندمان نیز می‌آید تا بار دیگر خراسان و خراسانیان ولایت­مدار را به بهاری نو از جنس معنویت و معرفت بشارت دهد. مقتدایمان می‌آید تا بر ما منت نهاده و جوانه‌های نوینی از جنس تفکر را در اندیشه‌هایمان بارور کند.

در بخش دیگر این بیانیه ذکر شده است، اینک چشم انتظاران حقیقی مهدی فاطمه(عج) چشم به راه نایب بر حقش دوخته‌اند تا دمی در سایه‌سار مهربانی همواره‌اش و پیام نافذش روح و جان را شستشو داده و میثاقی محکم تر از پیش در جوار مضجع پربرکت عالم آل محمد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تجدید کند و با بهره ‌گیری از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظه العالی) همواره در مسیر دفاع از اندیشه‌های اسلامی و انقلابی حرکت کرده و زمینه‌ساز ظهور حقیقی زمان شوند. بار دیگر در این عصر بیداری اسلامی خدا را سپاس می‌گوییم که این نعمت فزاینده را بر ما ارزانی داشت.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به پاس این لطف عظیم در روزهایی که همگان در تکاپوی استقبال از بهارند عموم مردم ولایت مدار خراسان خصوصاً علما، فضلا، طلاب و روحانیون را برای استقبال از بهار اندیشه‌ها؛ پیام‌آور مهر و مهربانی رهبر معظم انقلاب دعوت می‌‌کند تا گوش جان به کلام نافذش سپرده و از معنویت حضورش توشه برداریم./934/د101/س
ارسال نظرات