۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۷۴۵
قائم مقام مؤسسه امام خمینی:

ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه ویژگی بارز مرحوم حاج احمدآقا خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، با تجلیل از خدمات و شخصیت مرحوم حاج احمد آقا خمینی، یاد و خاطره وی را گرامی داشت و ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه را از شاخصه های بارز فرزند امام خمینی(ره) دانست.
2/ محمود رجبي عضو جامعه مدرسين


حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسلیت شانزدهمین سال ارتحال مرحوم حاج احمدآقا خمینی، از خدمات و تلاش های وی در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به نیکی یاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تصریح کرد: مرحوم حاج احمد آقا خمینی کسی بود از همان آغاز شکل گیری نهضت امام در کنار امام بود و ایشان را یاری کرد.

وی بیان داشت: به ویژه بعد از انقلاب اسلامی ایشان مددکار امام و فرزند نیکوکاری بود که رسالت خود را به بهترین شکل انجام می داد و بسیاری از آلام امام را با حضور خود برطرف می ساخت.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: مرحوم حاج احمد آقا تا آخرین لحظه عمر شریف و با برکت خود در کنار امام راحل بود.

وی افزود: بعد از رحلت ایشان نیز شخصیتی بود که نسبت به ولایت فقیه و ولی فقیه به خوبی عمل کرد و در مسیر رهبر معظم انقلاب و فرمانبرداری و اطاعت از ایشان قدم برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: ان شاءالله که خداوند به پاس خدمات بی شائبه مرحوم حاج احمد آقا به نظام، امام و رهبری بر درجات عالی شان بیفزاید و ایشان را در کنار اولیا الهی قرار دهد.

وی تصریح کرد: این شیوه و منش حاج احمد آقا خمینی می تواند الگویی برای دیگر فرزندان باشد که خط مشی ایشان خط مشی امام و تبعیت از ولایت فقیه بود و باید از منش ایشان درس گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی افزود: همه ما باید بتوانیم با حرکت صحیح و درست در مسیر نظام اسلامی، از ولایت فقیه تبعیت کنیم و همراهی خود را با اسلام، انقلاب، امام و رهبری نشان دهیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: از شخصیتی که تربیت یافته دست امام راحل باشد این گونه انتظار می رود، همان گونه که حاج آقا مصطفی هم این گونه بود و امام فرمودند ایشان امید من بود.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم ابراز داشت: اینها همه به برکت پرورش و تربیت درست و صحیحی بود که امام نسبت به فرزندان شان داشتند و این درسی برای همه ما است که نسبت به تربیت فرزندان مان وظیفه و رسالت خود را به خوبی انجام بدهیم. /924/ت302/ع

ارسال نظرات