۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۳۴۵
به همت شماری از طلاب؛

نخستین نرم افزار دایره المعارف ورزشی«ایلیا» تدوین شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تربیت بدنی حوزه‌های علمیه از تدوین نخستین نرم افزار دایره المعارف ورزشی«ایلیا» به همت شماری از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خبر داد.
نرم افزار دايره المعارف ورزشي«ايليا»


حجت‌الاسلام رسول حسن یزدی، رییس اداره تربیت بدنی حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نخستین نرم افزار دایره المعارف ورزشی «ایلیا» به همت شماری از طلاب و فضلای حوزه علمیه تدوین و تولید شد.

وی افزود: این نرم افزار که با رویکردی فرهنگی تولید شده به مباحث فنی و آماری از ورزش می‌پردازد و می‌تواند پاسخگوی تمامی سوالات کاربران باشد.

حجت الاسلام یزدی خاطر نشان کرد: «ایلیا» نام عبری حضرت علی(ع) است که به سبب ارادت خاص ورزشکاران به امیرالمومنین علی(ع) نام این نرم افزار را ایلیا گذاشتیم.

وی خاطر نشان کردن: این نرم افزار با قابلیت پرینت و جستجو می تواند اطلاعاتی را در زمینه رشته های ورزشی، نامداران ورزشی، مسابقات ورزشی، سازمانهای ورزشی، مقالات ورزشی، منابع ورزشی، علوم ورزشی، واژه نامه، بازیهای بومی و محلی، استفتائات ورزشی، بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد ورزش و دیگر مقوله های ورزشی در اختیار کاربران قرار دهد.

رییس اداره تربیت بدنی حوزه‌های علمیه گفت: آلبوم تصاویر و فیلم از هر رشته، زیر شاخه‌های رشته‌های ورزشی، مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی، اطلاعات در مورد تجهیزات هر رشته، فروشندگان و تولید کنندگان ورزشی و رشته‌ها مختلف همراه با قوانین از جمله عناوین این نرم افزار به شمار می‌آید./917/ت302/ع

ارسال نظرات