۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۷۵۰۱۹۳
رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان تشریح کرد؛

ویژگی ها و نوآوری های رویداد ملی رشدآوند

ویژگی ها و نوآوری های رویداد ملی رشدآوند
اصفهان ـ حجت الاسلام امینی گفت: اولین شتاب دهنده تخصصی در حوزه کارآفرینی فرهنگی حوزه علمیه اصفهان خانه فناوری فرهنگی است که دبیرخانه رویداد ملی رشدآوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام صادق امینی، رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان، ضمن تبریک سالروز میلاد امام جواد(ع) گفت: اولین شتاب دهنده تخصصی در حوزه کارآفرینی فرهنگی حوزه علمیه اصفهان خانه فناوری فرهنگی است که به عنوان دبیرخانه برگزاری رویداد ملی رشدآوند انتخاب شد.

وی افزود: پایگاه ثبت ایده ها در این رویداد سایت www.karizNegar.ir است ولی برای سهولت استفاده مخاطبان و اطلاع‌رسانی بیشتر صفحه ای در صفحه اصلی مرسلات  اختصاص پیدا کرده است.

رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان به  یکی از اقداماتی که برای این رویداد انجام شده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ نمونه موفق از استان اصفهان و سایر استان‌ها بود که در استودیو دفتر تبلیغات اسلامی دعوت شدند و این ۱۰ نمونه برای الگوگیری در سایت بارگزاری شده است.

وی تصریح کرد: این رویداد نسبت به رویدادهای مشابه نوآوری‌هایی دارد که قرار است همه ایده ها به شرط اجازه ایده‌پرداز با نام خودش بازنشر شود.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: بعد از رویداد ایده‌پردازان می توانند با هم شبکه و از خلاقیت های همدیگر مطلع شوند.

وی افزود: تمام ایده‌پردازان از مشاوره رایگان و از نتیجه نهایی داوری ایده خود مطلع می‌شوند که چرا این رتبه را کسب کرده و برای رویدادهای سال اینده چه مواردی را در ایده خود تدارک ببینند.

 رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان با اشاره به جامعه مخاطبین این رویداد اظهار کرد: طبعاً جامعه مخاطب این رویداد جوان و نوجوان است و هم‌خوانی ایده با فرهنگ اسلامی و ایرانی هم ضرورت دارد.

وی ادامه داد: در این رویداد اشاره ایده‌پردازان هنگام ثبت ایده و الگوی اجرایی خود به این که از چه ظرفیت منطقه‌ای و فناوری استفاده کرده‌اند به عنوان امتیاز داوری نهایی محسوب می شود.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: تمام مولفه های داوری را قبل از داوری در جلسه ای برخط برای همه ایده‌پردازان اعلام می‌کنیم که چگونه داوری و ارزیابی و رتبه‌دهی می شود و بعد از این که افراد از مولفه های داوری مطلع شدند یک هفته برای ویرایش و تکمیل و اصلاح و بازنویسی ایده خود فرصت دارند.

وی با اشاره به آسیب‌های ایده‌پردازی‌های گذشته گفت: در رویدادهای ایده‌پردازی گذشته آسیبی می دیدیم که سعی کردیم در این رویداد وارد نشود به این نحو که رویدادی ثبت می‌شد که ۷۰۰ ایده می‌آمد که ۵۰ ایده آن متعلق یک نفر با خلاقیت اندک بود اما در این رویداد، محدودیت قرار داده شده که با هر شماره تماس یک ایده ثبت شود و با این کار با هجمه‌ای از ایده‌های پوشالی روبرو نیستیم./1304/

ارسال نظرات