۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۰۸۶۰۲
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

اشتغال جوانان زمینه ساز تشکیل خانواده و امنیت در جامعه می شود

اشتغال جوانان زمینه ساز تشکیل خانواده و امنیت در جامعه می شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اشتغال جوانان زمینه ساز تشکیل خانواده و امنیت در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در آیین معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از بخش کشاورزی استان کرمانشاه به عنوان یکی از ظرفیت های عظیم اقتصادی پر بازده اساد شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید به جوانان کمک کنیم تا جوانان استان مشغول شوند و با این درآمدی که بدست می آید هم تشکیل خانواده دهند و هم امنیت استان بیشتر تضمین شود.

وی افزود: ما استان ثروتمندی داریم و باید این ثروت ها مدیریت شوند تا بتوانیم خیر و برکت آن را به مردم برسانیم و مردم هم بتوانند از این برکت خدادای استفاده نمایند.

آیت الله علماء تصریح کرد: باید بدانیم کسانی که ممکن است نسبت به انقلاب بی تفاوت باشند صرفاً به خاطر بیکاری و وضع اقتصادی است، یعنی اگر برای جوانان کار درست کنیم خیلی از مشکلات حل می شود.

ایشان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی اشرار استان کرمان را با اهدای آب و زمین در طریق انقلاب قرار دادو امنیت را به استان کرمان بازگرداندو این اتفاق نمی افتد الا این که همت بلند مسوولین و مدیریت بهینه آن ها بتواند این مشکل را در اسرع وقت حل نماید.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیمراد کماسی به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی استان کرمانشاه معارفه شد./1400/

ارسال نظرات