دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با اساتید مدارس علمیه خواهران تهران
مدیر حوزههای علمیه خواهران کشور، در سفر به استان تهران با اساتید سطوح ۲، ۳ و ۴ مدارس علمیه خواهران دیدار و گفتوگو کرد و در آن جمعی از استادان نیز به بیان دیدگاهها و دغدغههای آموزشی خود پرداختند.
۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۲۰