فرمانده ارتش:
در صورت تکرار شرارت دشمن، پاسخ ما شدیدتر میشود
فرمانده کل ارتش ایران تصریح کرد: به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار میدهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارتهای دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.
۱۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۷:۴۲