وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به ضاحیه، اعلام کرد که مسئولیت پیامدهای خطرناک آتشافروزی رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت منطقهای بر عهده آمریکا و این رژیم خواهد بود.
رئیس جمهور در نشست صمیمی با مدیران رسانههای کشور بر حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: مذاکرات در چارچوب تصمیمات حاکمیتی، تحت هدایت رهبری عالیقدر و با هدف تأمین منافع ملی انجام می شود.