۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۹۹۷۱۰

برگزاری مسابقات پژوهشی در حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ سومین دوره مسابقات مهارت‌ های پژوهشی از کتاب «سیمای آرمانی طلبه در نگاه مقام معظم رهبری» به همت مدیریت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
مسابقه مهارت هاي پژوهشي
به گزارش خبرگزاری رسا، سومین دوره مسابقات مهارت‌ های پژوهشی به منظور ترویج، گسترش، ایجاد انگیزه و سنجش توان طلاب در مهارت ‌های پژوهشی برگزار می شود.

منبع این مسابقه کتاب «سیمای آرمانی طلبه در نگاه مقام معظم رهبری» است که طلاب سطح یک می توانند با مراجعه به مسؤول آموزش مدرسه علمیه خود، کتاب و پرسشنامه مسابقه را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، طلاب سطح دو و بالاتر می توانند جهت نام نویسی، دریافت کتاب، پرسشنامه و نیز فرم خلاصه نویسی مسابقه، به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند.

گفتنی است، متقاضیان تا 20 اسفند 89 فرصت دارند جهت شرکت در مسابقه اقدام کنند و مهلت تحویل پاسخنامه این مسابقه نیز 20 فروردین90 اعلام شده است.

برگزاری مسابقات پژوهشی آیینه فرداها

چهارمین دوره مسابقات پژوهشی با عنوان «آیینه فرداها» نیز به همت معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار‌ می ‌شود.

با توجه به سفر استانی رهبر معظم انقلاب به قم و رهنمودهای معظم له در جمع طلاب و روحانیون، نرم افزاری به نام «آیینه فرداها» به سفارش این مدیریت طراحی شد لذا به منظور آشنایی طلاب علوم دینی با رهنمود های مقام منیع ولایت و ارتقاء بصیرت آنان، مسابقه ای بر اساس مطالب این نرم افزار انجام می شود.

بر اساس این گزارش، طلاب سطح دو به بالا و اساتید مدارس می توانند حداکثر تا 20 اسفند ماه جاری جهت دریافت نرم افزارها و پرسشنامه مسابقه به دبیرخانه مسابقات واقع در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان واحد پژوهش اتاق 117 مراجعه کنند./934د102/ص
ارسال نظرات