۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۹۹۶۲۶
نماینده آیت الله سیستانی:

دولت عراق باید سفرهای استانی را در برنامه های خود بگنجاند

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا بر لزوم سفر دولت به استان ها برای آشنا شدن با مشکلات مردم تاکید کرد.
کربلايي
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کربلا که در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد مسوولان را به بازدید از پروژه های مختلف دعوت کرد و گفت: مسوولان عالیرتبه و وزرا باید شخصا در سازمان ها و ادارات حضور یابند تا با برنامه ها و کیفیت اجرای پروژه های مختلف آگاه شوند و کارمندانی که مسوولان را ناظر و شاهد بر اعمال خود می دانند وظایف خود را به درستی انجام می دهند.

وی سفرهای استانی را برای دولتمردان ضروری دانست و افزود: دولت باید سفرهای استانی را در برنامه های خود بگنجاند تا بدینوسیله با مشکلات و نیازهای مردم آشنا شوند و با مسوولانی که توان خدمت به شهروندان را ندارند برخورد کنند.

حجت الاسلام کربلایی بر لزوم مبارزه با فساد اداری تاکید کرد و اظهار داشت: مبارزه با فساد اداری و بهبود وضعیت خدماتی از مهمترین وظایف دولت است و مسوولان باید به این خواسته مردم توجه کنند و در صدد ریشه کن کردن فساد اداری باشند.

نماینده آیت الله سیستانی خواستار وحدت همه شهروندان شد و تصریح کرد: همه شهروندان اعم از سنی و شیعه و مسیحی باید از وحدت ملی حمایت کنند و از درگیریهای طایفه ای و مذهبی به شدت پرهیز نمایند و مصایبی که عراق پس از اشغال متحمل شد را همیشه به یاد بیاورند ./980/گ
ارسال نظرات