۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۹۸۳۴۹
امام جمعه مظفر پور ھند در گفتگو با رسا :

نظام ولایت فقیه عامل پیشرفت و قدرت ایران است

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه مظفر پور ھند گفت : نظام ولایت فقیه عامل اساسی پیشرفت و قدرتمند شدن جمهوری اسلامی ایران است.
سيد محمد کاظم موسوي امام جمعه مظفر پور هند


حجت الاسلام سید محمد کاظم موسوی امام جمعه مظفر پور ھند در گفت و گو با خبرگزاری رسا، انقلاب اسلامی ایران و نهضت خالصانه امام خمینی (ره) را عامل تحول در فکر مسلمانان و جهانیان دانست و گفت: نهضت خالصانه امام خمینی (ره) و نظریه های ایشان جوانان جهان عرب را متحول کرده و روش تفکر آنان تغییر داد. امام راحل روحی در نفس بشریت دمید که سبب شد ملت ها در برابر ظلم و استبداد مقاومت کنند و همچون کوهی استوار در برابر آنان بایستند.

امام جمعه مظفر پور افزود: ھرگاه به مردم ظلم  شود و حکام به خواسته های آنان بی توجهی کنند و مردم احساس کنند که حق آنان ضایع شده است، در برابر زورگویی می ایستند. گرچه حکومت ها می توانند در کوتاه مدت به سرکوب مردم بپردازند، ولی کینه و نفرت نسبت به دولت با این سرکوب ها افزایش پیدا می کند و سبب بروز انفجار بزرگی همانند انقلاب ملت مصر خواهیم می شود.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) مقابله با ظالمان و کمک به مظلومان از ائمه اطهار (ع) فراگرفت ، و با الگو گرفتن از ایثار و فدکاری اباعبدالله(ع) به مقابله با استبداد و ظلم پرداخت و حتی فرزند خود را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد و سرانجام توانست به پیروزی برسد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: نهضت اسلامی امام خمینی(ره) هم اکنون به عنوان الگو برای مبارزه با استکبار و ظلم در جهان مورد استفاده قرار می گیرد و ملت های مظلوم در مبارزات خود با دیکتاتورها از شیوه های انقلاب اسلامی ایران استفاده می کنند.
 
 استاد حوزه علمیه ھند با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی بر جهان اظهار داشت: نهضت عاشورا و قیام اسلامی امام خمینی(ره) تاثیرات فراوانی بر جهانیان گذاشته است و نمونه آن را هم اکنون در تونس و مصر مشاهده می کنیم و ملت های مختلف نیز با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران به مبارزه با نظام های حاکم می پردازند به طوری که آمریکا و اسرائیل، غرب و همدستان آنان در منطقه  که بسیاری از کشورها را مستعمره خود کرده بودند هم اکنون در گرداب فرو رفته و از تحولات جهان به شدت هراس دارند. همه این تحولات نتیجه جنبش صادقانه امام راحل بوده است.

وی تفاوت اساسی میان انقلاب اسلامی و قیام های مردمی در  مصر و تونس را وجود رھبری شایسته توصیف کرد و بیان داشت: تفاوت عمده ای که میان انقلاب اسلامی ایران و قیام های مردمی در مصر و تونس وجود دارد حضور رهبری مجاهد، فداکار و شایسته ای نظیر امام خمینی(ره) است که سبب شد ملت ایران در زیر پرچم ولایت ائمه اطهار(ع) و رهبری یکی از مردان صالح خداوند برخواسته و به پیروزی رسیدند، ولی مردم مصر و تونس از نعمت وجود چنین رهبری محروم هستند.
 
امام جمعه مظفر پور ولایت فقیه را عامل پیشرفت ایران دانست و گفت: نظام ولایت فقیه که برگرفته شده از ولایت ائمه اطهار(ع) است سبب پیشرفت روز افزون و قدرتمند شدن ایران در جهان شده است به طوری که هیچ نظام و کشوری نمی تواند به جمهوری اسلامی ایران آسیبی برساند. /980/گ

ارسال نظرات