۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۸۰۰۱
خطیب جمعه ناصریه:

سرنوشت حسنی مبارک درس عبرتی برای دیکتاتورهای جهان است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه ناصریه عراق با اشاره به التماس و خواهش حسنی مبارک برای بقا در قدرت، تاکید کرد که سرنوشت مبارک درس عبرتی برای دیکتاتورهای جهان است.
شيخ ناصري خطيب جمعه ناصريه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد مهدی ناصری خطیب جمعه ناصریه عراق، در خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر در مسجد شیخ عباس کبیر، سرنوشت دیکتاتورها را سیاه توصیف کرد و گفت: مسوولان هنگامی که به پست و مقام می رسند باید متوجه باشند که قوانین الهی بر جهان حاکم است و آنان نمی توانند بر حکمت و قوانینی که خداوند متعال برای جهان وضع کرده است فایق آیند.

وی افزود: بر اساس قوانین الهی، دیکتاتورهای ظالمی که ظلم فراوانی را بر مردم و جامعه تحمیل ساخته اند سرنوشت سیاهی خواهند داشت و خداوند متعال آنان را در دنیا خوار و ذلیل می سازد.

حجت الاسلام ناصری سرنوشت حسنی مبارک را درس عبرتی برای دیکتاتورها خواند و تصریح کرد: رئیس جمهور دیکتاتور مصر که سال های سال به ظلم و ستم علیه ملت مشغول بود هم اکنون در برابر اراده مردم عاجز ماند و کار وی به جایی رسید که برای باقی ماندن در پست و مقامش حتی برای یک ماه نیز التماس می کند.

خطیب جمعه ناصریه تاکید کرد: انقلاب مردم مصر دعوت نامه ای برای مسوولان و مقامات عالیرتبه همه کشورهای جهان است تا متوجه باشند که ملت ها قادر به بازپس گرفتن کرامت و عزت خود هستند و طولانی شدن مدت قدرت دلیلی بر ناتوانی مردم برای سرنگونی حکام ظالم نیست.

وی خواستار کاهش حقوق و مزایای مسوولان در عراق شد و اظهار داشت: یکی از مواردی که در پارلمان عراق در حال بررسی است کاهش حقوق روسای قوای سه گانه و نمایندگان پارلمان است، کاهش حقوق و مزایای مسوولان سبب کاهش فاصله طبقاتی و ایجاد حالت رقابت در جامعه می شود./980/گ
ارسال نظرات