۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۹۷۹۶۵
بازتاب راهپیمایی ملت ایران در رسانه های خارجی؛

الجزیره:حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گسترده بود

خبرگزاری رسا ـ شبکه الجزیره حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را گسترده خواند و به حمایت راه پیمایی کنندگان از انقلاب مردمی در مصر و تونس اشاره کرد.
راهپيمايي 22 بهمن در تهران الجزيره
به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه ماهواره ای الجزیره طی گزارشی، حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را در سراسر کشور گسترده توصیف کرد.

در این گزارش آمده است: سی و سومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، روز جمعه در ایران با برپایی راهپیمایی های گسترده در سراسر کشور گرامی داشته شد و ملت ایران با سر دادن شعارهایی، حمایت خود را از انقلاب مردمی در تونس و مصر اعلام کردند.

این گزارش می افزاید: بزرگترین تجمع در این کشور در میدان آزادی تهران برگزار شد که محمود احمدی نژاد در آن مکان به ایراد سخنرانی پرداخت و راهپیمایی کنندگان نیز در این میدان، عکس های امام خمینی و آیت الله خامنه ای را برافراشته و شعارهایی را علیه آمریکا، اسرائیل و انگلستان سر داده و به حمایت از انقلاب آزادی خواه تونس و مصر پرداختند.

خبرگزاری دارالحیات عربستان نیز با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز گذشته تاکید کرد که میلیون ها تن از شهروندان ایرانی در تهران و همه شهرهای این کشور برای بزرگداشت سی و سومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی کردند./980/گ

ارسال نظرات