۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۹۷۹۶۲

نماینده آیت الله سیستانی خواستار حضور مسوولان در میان مردم شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در کربلا بر لزوم حضور مسوولان در میان مردم برای آشنایی با مشکلات واقعی آنان تاکید کرد.
سيد احمد صافي نماينده آيت الله سيستاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین(ع)، با اشاره به قیام مردمی در کشورهای عربی گفت: عدم احترام به اراده مردم در برخی کشورها سبب شد تا این کشورها از حالت طبیعی خارج شوند و مردم برای تاسیس نظامی نوین به خیابان ها بیایند.

وی افزود: همه باید به اراده مردم احترام بگذارند و اگر حکام به خواسته های مردم توجه کنند به هیچ وجه شاهد توطئه و قیام علیه حکومت خود نخواهند بود.

حجت الاسلام صافی از عدم همدردی برخی مسوولان با مردم انتقاد کرد و اظهار داشت: همه حکام و مسوولان موظف هستند تا به خواسته های مردم گوش فرادهند، ولی متاسفانه به ندرت شاهد این امر هستیم و در اکثر موارد از فریاد مردم برای رسیدن به اهداف سیاسی استفاده می شود.

نماینده آیت الله سیستانی اوضاع داخلی عراق را نامناسب خواند و تصریح کرد: متاسفانه مشکلات خدمات همچنان در کشور ادامه دارد و شاهد افزایش این بحران هستیم و گروه های مختلف که به سرقت اموال کشور مشغول هستند در بسیاری از وزارتخانه ها و سازمان ها نفود کرده اند.

وی بر لزوم حضور مسوولان در کنار مردم تاکید کرد و ابراز داشت: ما بارها خواستار حضور مسوولان در میان مردم برای آشنایی با مشکلات آنان شده ایم، لیکن متاسفانه مسوولان به این خواسته توجه نمی کنند و تا هنگامی که آنان با مشکلات واقعی مردم آگاه نشوند نمی توانند به حل مشکلات بپرازند./980/گ
ارسال نظرات