۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۹۷۴۳۳
دوم تا پنجم اسفندماه؛

چهارمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، از برگزاری چهارمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در این شهر خبر داد.
محمد حسين استاد آقا مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین استاد‌آقا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران، از برگزاری چهارمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در شهر کریمه اهل بیت(ع) خبر داد.

وی گفت: این جشنواره از دوم تا پنجم اسفندماه با حضور صاحبان آثار برگزیده و مسؤولان کشوری و استانی در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

استاد آقا با بیان این‌که در این جشنواره از نفرات برتر رشته های مختلف تجلیل به عمل می آید، از ارسال 875 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نماز و نیایش خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در سه رشته فیلم، فیلم نامه و عکس برگزار می شود.

وی گفت: در حوزه فیلم 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که 72 فیلم توسط هیات داوران انتخاب شده و در مجموع بیش از 3 هزار و 800 دقیقه فیلم توسط فیلم سازان جوان تولید شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: در بخش فیلم نامه 155 اثر و در بخش عکس نیز 320 قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که آثار برتر پس از داوری تجلیل خواهند شد.

وی گفت: در بخش جانبی این جشنواره نیز فیلم های دفاع مقدس، نمایش فیلم فلسطین و غزه به نمایش درمی آید و سه نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای دینی برگزار خواهد شد.

استاد آقا با بیان اینکه محل نمایش فیلم های ارسال شده، مجتمع سینمایی وتوس خواهد بود، گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره روز دوم اسفندماه با حضور مسؤولان سینمایی وزارت ارشاد و مراسم اختتامیه نیز پنجم اسفندماه برگزار خواهد شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات