۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۶۲۴۸
آیت الله مدرسی:

تروریسم مایه ننگ تروریست ها و حامیانشان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای کربلا تروریسم را مایه ننگ تروریست ها و حامیانشان توصیف کرد.
آيت الله محمدتقي مدرسي مرجع تقليد كربلا
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا طی بیانیه ای، انفجار تروریستی علیه زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این جنایت ها در چهارچوب نقشه های تروریسم که توسط بیگانگان دیکته می شود صورت گرفته و در صدد عدم برقرار ثبات و امنیت در عراق رخ می دهد.

وی فساد اداری را عامل اصلی گسترش تروریسم در عراق توصیف کرد و افزود: فساد اداری نقش بزرگی را در گسترش تروریسم دارد و فرار عناصر و رهبران القاعده از زندان های عراق موید این نظریه است و نشان می دهد افرادی که به عنوان مسوول بخش های امنیتی انتخاب شده اند از سلامت و پاکی به دور هستند.

آیت الله مدرسی تروریسم را مایه ننگ خواند و تصریح کرد: تروریسم مایه ننگ تروریستها و حامیان آنهاست. تروریست ها با این کشتارها که با حمایت بیگانگان صورت می گیرد در صدد عدم برگزاری نشست کشورهای عربی در بغداد هستند و می خواهند نشان دهند که عراق امنیت و ثبات ندارد.

این عالم شیعی در بخش پایانی بیانیه به انقلاب تونس اشاره کرد و اظهار داشت: حکام و مسوولان کشورهای عربی باید از انقلاب ملت تونس درس عبرت بگیرند و به سرنوشت ظالمانی نظیر صدام در عراق و شاه در ایران به دقت فکر کنند./980/گ
ارسال نظرات