۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۹۳۴۸۶
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

دشمن تلاش دارد عوامل وحدت و مقاومت ملت ایران را کم رنگ کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تلاش دارد تا از هر طریق ممکن عوامل وحدت و مقاومت ملت اسلامی ایران را کم رنگ کند.
حجت الاسلام سيد علي طاهري، نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با حادثه تروریستی عاشورای چابهار اظهار داشت: عاشورا عامل وحدت و مقاومت ملت ما است و دشمن این را فهمیده است.

وی افزود: دشمن تلاش دارد تا از هر طریق ممکن عوامل وحدت و مقاومت ملت اسلامی ایران را کم رنگ کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابرازاشت: علاوه بر این استکبار جهانی از موفقیتهای پی درپی جمهوری اسلامی در منطقه و سطح جهانی عصبانی است و از این رو سعی می کند با ترور عقب نشینی خود را پنهان کند.

وی یادآور شد: البته وهابیت به عنوان آلت دست استکبار این وظیفه را عهده دار شده تا با جنایت علیه جامعه اهل سنت و شیعیان اقدامات آشوبگرانه ای را بر پا کند تا بلکه از شکسته شدن وحدت و همبستگی ملت ایران اسلامی سودی برای استکبار حاصل کند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه مسلم است این است که جا دارد دستگاه های امنیتی ما هوشیارتر از قبل توطئه های در حال اجرا را رصد کند و با اشراف بیشتر نسبت به منطقه فتنه گران را ناکام بگذارد. /955/ت302/ج
ارسال نظرات