۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۹۳۳۷۴

نماینده آیت الله سیستانی از عوامل برگزاری باشکوه عزای حسینی در کربلا تقدیر کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی از عزاداران، هیئتهای حسینی، ادارات و نیروهای امنیتی به دلیل برگزاری باشکوه مراسم عاشورا تقدیر و تشکر کرد.
کربلايي
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا و تولیت آستان مقدس حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی مصاحبه با خبرگزاری نون عراق از عزاداران حسینی و نیروهای امنیتی به دلیل برگزاری باشکوه مراسم عزای حسینی در این شهر تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: مراسم عزاداری عاشورا توسط عاشقان امام حسین(ع) و یاران گرامیشان در سراسر جهان با شکوه برگزار شد و این مراسم در شهر کربلا با موفقیت صورت پذیرفت و از خداوند متعال می خواهم تا عزاداری سوگواران را مورد پذیرش قرار دهد و برای شهدای انفجارهای تروریستی نیز محشور شدن با امام حسین(ع) و یاران باوفایش و برای مجروحان شفای عاجل را مسالت می نمایم.

حجت الاسلام کربلایی با اشاره به حضور گسترده عزاداران حسینی از عراق و خارج از این کشور افزود: بیش از دو میلیون نفر در مراسم عزای طویریج شرکت کردند و حضور گسترده عزاداران عراقی و خارجی در مراسم عزاداری از روز اول محرم که با نظم و ترتیب خاص و بدون حادثه امنیتی برگزار شد موفقیت بزرگی به شمار می آید.

نماینده آیت الله سیستانی تصریح کرد: از همه عزاداران، هیئتهای حسینی و ادارات که در احیای و برگزاری موفقیت آمیز شعایر حسینی تشکر و تقدیر می نمایم و از نیروهای امنیتی نیز به دلیل برقراری کامل امنیت سپاسگزارم./980/گ
ارسال نظرات