۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۲۸۴۴
مدیر حوزه علمیه‌ کوت عبدالله اهواز:

تبعیت از ولی فقیه بالاترین معروف در اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) کوت عبد الله اهواز‌ ابراز داشت: بالاترین امر به معروف تبعیت از ولی فقیه و گوش سپردن به رهنمودهای ایشان است.
حجت الاسلام مرتضي فرامرزي، مدير مدرسه علميه اميرالمومنين اهواز
حجت الاسلام مرتضی فرامرزی، مدیر مدرسه علمیه امیر المؤمنین کوت عبد الله اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان حدیثی از امام حسین(ع) مبنی بر این که «أرید أن أمر بالمعروف و أنهی عن المنکر» اظهار داشت: امر به معروف سنت پیامبر اکرم(ص) است که امام حسین(ع) برای احیای آن قیام کرده است.

حجت الاسلام فرامرزی، در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که امر به معروف تنها ویژه عوام مردم نیست، تصریح کرد: خواص جامعه هم باید این سنت پیامبر اکرم(ص) را احیا کنند و بدانند که بالاترین امر به معروف تبعیت از ولی فقیه و گوش سپردن به رهنمودهای ایشان است.

وی ابراز داشت: هر کدام از هیأت مذهبی که می‌خواهند دین خود را به اسلام ادا کنند باید مردم را جذب عبرت های عاشورا و ‌امام حسین(ع) بکنند و این بالاترین خدمت به امام حسین(ع) و یاری بزرگی به امام زمان(عج) است؛ زیرا اگر مردم جذب عبرت‌های عاشورا شوند خود را برای ظهور امام زمان(عج) مهیا خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه امیر‌المؤمنین(ع) کوت عبد الله اهواز‌ در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: والاترین پیام عاشورایی، قیام علیه استکبار و تبعیت از ولی فقیه است./945/ت303/س


ارسال نظرات