۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۹۲۵۱۸
عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس:

عدالت‌ رکن اصلی تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است

خبرگزاری رسا ـ کامران با اشاره به نگاه عدالت‌خواهانه در تدوین الگوی پیشرفت و مشارکت همه نخبگان گفت: تذکر و اصرار رهبر فرزانه انقلاب نسبت به برگزاری نشست‌های اندیشه‌های راهبردی با نخبگان و فرهیختگان، نشانگر ارزش نهادن ایشان نسبت به جایگاه دانش و‌ نخبگان است.
مجلس شوراي اسلامي
حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهارداشت: تذکر و اصرار رهبر فرزانه انقلاب نسبت به برگزاری نشست های اندیشه‌های راهبردی با نخبگان و فرهیختگان ارزش نهادن ایشان بر علم و جایگاه نخبگان در جامعه است.

وی افزود: از جمله دستاورد‌های این نشست‌ها ترویج الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از است، در عین حال توجه پیدا کردن به مدل‌های بومی و اسلامی از جمله دستاورد‌های این نشست‌ها خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از جمله پیام های نشست اخیر ضرورت ارتباط عملی تدوین‌کنندگان الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی با حوزه و دانشگاه بود.

وی با اشاره به این‌که برای تدوین الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی نیازمندیم شعار پیشرفت را جایگززین توسعه کنیم و عدالت را سرلوحه کار قرار دهیم، یادآور شد: عدالت مهم‌ترین بحث نشست اندیشه راهبردی بود.

نماینده اصولگرای مجلس شوررای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم در نشست های بعدی اندیشمندان و انجمن‌های علمی و نخبگان حوزه و دانشگاه حضور پر‌رنگ‌تری داشته باشند./955/ت302/س

ارسال نظرات