۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۹۰۵۸۹

زمزمه عارفان در قم طنین انداز می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم روحبخش دعای عرفه امروز با حضور زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام در قم برگزار می شود.
دعاي عرفه در حرم مطهر حضرت معصومه (س)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم معنوی و روحبش دعای عرفه، امروز با حضور زائران و مجاوران حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش؛ مراسم روحبش دعای عرفه، امروز ساعت 14:30 در حرم کریمه اهل بیت(ع) با نوای سیدمهدی میرداماد آغاز می شود که همزمان این مراسم معنوی به صورت مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

همچنین مراسم نیایش عرفه از ساعت 14:30 امروز با نوای حجت الاسلام شهیدی و مداحی سیداحمد شمس در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ دعای عرفه رأس ساعت 14 در امامزاده علی بن جعفر‌(ع) ویژه بانوان، امامزاده ابراهیم‌(ع) در خیابان شاه ابراهیم، امامزاده جعفر‌(ع) در خیابان شاه ابراهیم، امامزاده موسی مبرقع در خیابان آذر، امامزاده سیدعلی‌(ع) در خیابان 15 خرداد و در جوار شهدای گمنام کوه خضر نبی‌(ع)برگزار می‌شود.

مراسم روحبخش عرفه ساعت 14 با حضور مهدی مبینی پور در مسجد جمکران در مقابل مسجد مقام برگزار می شود.

همچنین مراسم عرفه در مسجد بزرگ المصطفی قم با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام میرزا محمدی از ساعت 14 آغاز خواهد شد./917/پ202/ص

ارسال نظرات