۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۹۰۵۸۳
فرمانده سپاه اردبیل:

شهدای روحانی نماد ولایت مداران واقعی هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: الگوگیری طلاب حوزه های علمیه از اسطوره های ایثار و مقاومت ضروری است.
شهداي روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل روز گذشته در همایش حامیان ولایت و پرچم‌داران بصیرت که با حضور روحانیان و طلاب بسیجی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: علما و روحانیان بسیجی در دوران دفاع مقدس افزون بر نقش تبلیغی، با حضور در خط مقدم مجاهدان فی سبیل الله بودند.

وی با اشاره به اینکه شهدای روحانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند خاطر نشان کرد: شهدای طلبه و روحانی نماد و مظهر ولایت مداران واقعی هستند، الگوگیری طلاب حوزه های علمیه از این اسطوره های مقاومت ضروری است.

سردار بابازاده با بیان اینکه شهدای روحانی نماد ایثارگری، شهادت، عزت، اقتدار و شجاعت هستند، گفت: بصیرت بخشی رسالت امروز طلاب و روحانیان بسیجی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت در اردبیل خبر داد و گفت: این رزمایش در راستای نشان دادن توانمندی های مجموعه بسیج استان و تجدیدمیثاق با آرمان های ولایت به مناسبت هفته بسبج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه اردبیل با تاکید بر اینکه تمام ماموریت‌های بسیج بر پایه فکری، انقلابی و قانونی اجرا می‌ شود، خاطر نشان کرد: هفتاد و پنج درصد شهدای انقلاب اسلامی بسیجی بودند که بیشترین این شهدا نیز از قشر علما و روحانیت بوده است.

وی با اشاره به رسالت های فرهنگی بسیج در مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی گفت: امسال چهارده هزار نفر عازم مناطق جنگی شده‌ و از نزدیک شاهد حماسه ایثارگران تاریخ ایران اسلامی بودند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه از برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی سپاه اردبیل خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت دو هفته و با حضور صدها هزار نفر بازسازی عملیات بیت‌المقدس برگزار شد.

وی به برگزاری یادواره‌های شهدای بسیجی، علما و ایثارگران اشاره کرد و گفت: این یادواره‌ها با همکاری بنیاد شهید استان اردبیل در قالب صد و بیست برنامه و با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و چهارصد شهید استان اردبیل برگزار شده است./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات