۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۸۹۰۴۹
خطيب جمعه ناصريه:

منطق نظامي آمريکا سبب بروز مصايب فراواني در عراق شده است

خبرگزاري رساـ خطيب جمعه ناصريه منطق جنگ طلب و نظامي آمريکا را عامل بروز مشکلات و مصايب در عراق توصيف کرد.
ناصري
به گزارش خبرگزاري رسا، حجت الاسلام شيخ محمد مهدي ناصري خطيب جمعه ناصريه واقع در جنوب عراق طي خطبه هاي نماز جمعه روز گذشته اين شهر که در مسجد شيخ عباس کبير برگزار شد از فساد اداري در اين کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: فساد اداري يکي از بيماري هايي است که جامعه را فراگرفته و بسياري از شهروندان در ادارات و سازمانهاي دولتي مورد ظلم واقع مي شوند و به دليل اينکه از حمايت حزب و گروه خاصي بهره مند نيستند نمي توانند کارهاي خود را به سرانجام برسانند.

وي افزود: اين شهروندان مظلوم براي ختم به خير شدن پرونده هاي خود مجبور به دفع رشوه به کارمندان هستند و مسوولان بايد براي ريشه کن شدن اين فساد اقدامات جدي را اجرا کنند.

حجت الاسلام ناصري با اشاره به انتشار اسناد ويکي ليکس تصريح کرد: انتشار اسناد ويکي ليکس هدفي جز گسترش درگيريها ميان سياستمداران و تصفيه حسابهاي سياسي ندارد و مي خواهند با اين اقدامات، آتش فتنه را ميان شهروندان شعله ور سازند و جنگ داخلي را در عراق به راه بياندازند.

خطيب جمعه ناصريه تاکيد کرد: منطق جنگ طلبي و نظامي آمريکا مشکلات و مصايب بسيار زيادي را در عراق بوجود آورده است، ولي اکثر اين مشکلات و بدبختي ها در خفا و سکوت مانده اند.

وي خواستار صرف بودجه مصوب استان شد و تصريح کرد: بخش قابل توجهي از بودجه استان ناصريه به دليل پيچيدگي مسائل اداري به بغداد عودت داده مي شود در حالي که اين بودجه بايد صرف عمران و آبادي شهرها و رفع فقر و محروميت مردم شود./980/

ارسال نظرات