۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۸۷۶۲۵

مستند آیت فضیلت ویژه مقام علمی آیت الله فاضل لنکرانی تولید می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مستند آیت فضیلت ویژه مقام علمی مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی از سوی صداوسیمای مرکز قم تولید می شود.
آيت الله فاضل لنکراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علیرضا جعفری، تهیه کننده مستند آیت فضیلت روز گذشته در حاشیه دیدار عوامل و سازندگان این مستند با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مستند آیت فضیلت به منظور بزرگداشت مقام علمی مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی ساخته می شود.

وی با بیان اینکه مستند آیت فضلیت به همت صداوسیمای مرکز قم ساخته و تولید می شود ابراز داشت: در این مستند با بهره گیری از بیانات و نظرات علما و ضبط خاطرات آنان در خصوص شخصیت این مرجع تقلید فقید سعی شده است، از مقام علمی مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی تجلیل شود.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: برای تهیه این مستند با برخی حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی از مراجع تقلید و آیات یزدی و خزعلی از اعضای مجلس خبرگان رهبری بهره گرفته شده است و نظرات و بیانات دیگر علما نیز در این راستا ضبط خواهد شد.

تهیه کننده مستند آیت فضیلت اظهار داشت: این مستند به کارگردانی حسن راوندی، تصویر برداری مسعود متقیان و دستیاری رضا اناری و صدابرداری محمود پورباقری در حال تولید است.

وی یادآورشد: مستند آیت فضیلت ظرف پنج ماه آینده به پایان می رسد و بعد از تدوین نهایی در قالب مستندی 45 دقیقه ای از شبکه سیمای قم و دیگر شبکه های سراسری پخش خواهد شد. /924/پ202/ص

ارسال نظرات