۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۸۶۶۷۳
بخش پایانی/ احمدی نژاد درجمع مردم گرگان:

نظام سلطه در انفعال کامل قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور با اشاره به این که امروز نظام سلطه در انفعال کامل قرار دارد، گفت: دیگر دوره نفاق، دروغ گویی و فریبکاری در لباس دفاع از حقوق بشر و دموکراسی به پایان رسیده است و حیثیت نظام سلطه در هم شکسته شده و انسجام خود را از دست داده است.
دكتر احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درگرگان، دکترمحمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران، در ادامه سخنان خود درجمع مردم استان گلستان، با بیان این‌که امروز سردمداران استکبار جهانی اعتماد به نفس و انسجام فکری خود را از دست داده اند، گفت: در دهه‌های گذشته حاکمیت مطلق داشتند و هر تصمیمی که در کاخ سفید گرفته می شد درهمه جای عالم باید اجرا می شد.

وی با اشاره به این که امروز نظام سلطه در انفعال کامل قرار دارد، افزود: با وجود فشارهای سنگین بر جمهوری اسلامی ایران در چند دهه اخیر؛ شاهد هستیم که امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد.

احمدی نژاد با بیان این که براساس نتایج نظرسنجی یکی از معتبرترین مؤوسسات نظرسنجی درآمریکا بعد ازسفرهیأت ایرانی به نیویورک تاکنون بیش از 62 درصد مردم آمریکا اعلام کردند که به سخنان دولتمردان خود اعتماد ندارند، تصریح کرد: این افراد دولتمردان آمریکایی را درماجرای 11 سپتامبرمقصر می دانند.

رییس جمهوربا اشاره به این که قدرت های استکباری خود به خوبی می دانند که نمی تواند کوچک‌ترین آسیبی نیز به ایران اسلامی وارد کنند، ادامه داد: آنها می دانند که سخن از تحریم در برابر یک ملت بزرگ، با اراده و کشور ثروتمندی مانند ایران حرف بیهوده‌ای است.

وی با بیان این‌که ملت ایران به دنبال برقراری صلح، برادری، امنیت و عدالت در جهان است، ادامه داد: ملت ایران تلاش می کند تا مشکلات جهان به طور ریشه ای حل شود تا زمینه کینه توزی و دشمنی درجهان از بین برود و مخالفان این مسأله کسانی هستند که به دنبال جنگ و نا امنی درجهان می روند.

احمدی نژاد با تأکید براین که دیگر دوره نفاق، دروغ‌گویی و فریبکاری در لباس دفاع از حقوق بشر و دموکراسی به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز حیثیت نظام سلطه در هم شکسته شده است و انسجام خود را از دست داده‌اند؛ اما ملت بزرگ ایران بالاترین اعتماد به نفس ملی و خودباوری ملی را تجربه می کند.

رییس جمهور اسلامی ایران با اشاره به این‌که اعتماد به نفس ملی و اقتدار ملت ایران به حدی رسیده است که برای هیچ یک از قدرت های مادی عالم و تهدیدات آنها ارزشی قائل نیست، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با اقتدار و اعتماد به نفس درحال پیمودن قله های پیشرفت در دنیا هستند؛ اما در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال نزول و افول هستند، روحیه و اعتماد به نفس خود را از دست داده و در حال عقب نشینی و اضمحلال هستند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و با بیان این‌که یکی ازمهم‌ترین‌های مأموریت‌های یک دولت اجرای عدالت و حاکم کردن آن است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین طرح ها برای رسیدن به عدالت همین طرح هدفمند کردن یارانه‌ها است که در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که مقدمات اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: برنامه های بسیار خوبی در این طرح پیش بینی شده است و همه تلاش دولت هم این است که در اجرای این طرح کوچک‌ترین مشکلی برای خانواده‌های ایرانی ایجاد نشود.

رییس جمهوربا تأکید براین‌که طرح هدفمند کردن یارانه ها تنها با مشارکت و همراهی آحاد مردم اجرا شدنی است، ادامه داد: هدف دولت این است که در اجرای این طرح کوچک‌ترین مشکلی در زندگی عموم مردم به وجود نیاید بلکه از همان روز اول به لطف خدا بهبود وضعیت در زندگی آحاد مردم ایجاد شود.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که برخی‌ها به دنبال ایجاد اختلال در بازار ارز کشور بودند، ادامه داد: در حال حاضر ذخایر ارزی و پولی ایران در طول تاریخ کشور بی‌نظیر است و کسانی که به دنبال گل‌آلود کردن آب و گرفتن ماهی از آن هستند بدانند که اگر تقاضای ارز در کشور پنجاه برابر هم شود آنقدر در کشور ارز وجود دارد که تا سال‌ها می‌توان کشور را به خوبی اداره کرد.

وی با اشاره به این‌که دولت در اجرای طرح هدفمند‌کردن یارانه برنامه‌ریزی دقیقی را برای گروه‌های مختلف محاسبه کرده است، ادامه داد: مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که هیچ سختی در زندگی مردم پیش نمی‌آید و کسانی که به دنبال ضربه زدن به این طرح هستند بدانند که به طور حتم شکست خواهند خورد./950/پ201/س
ارسال نظرات