۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۸۶۴۱۰
مدرسه علمیه نرجس سبزوار:

اهانت به قرآن هزینه سنگینی را برای توهین کنندگان خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت نرجس سبزوار هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کرد و اعلام داشت: توهین به مقدس ترین، کامل ترین و جامعترین کتاب تاریخ انسانیت هزینه سنگینی دارد.
اهانت به قرآن هزینه سنگینی را برای توهین کنندگان خواهد داشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه نرجس سبزوار در بیانیه خود با اعلام انزجار از اقدام علیه قرآن کریم، آورده است: در سالروز حادثه ساختگی 11 سپتامبر دستان پلید شیطان از آستین اسلام ستیزان آمریکایی بیرون آمد و به بهانه واهی عقده های حقارت و کینه ی خود را با توهین به کتاب مقدس و آسمانی مسلمانان آشکار کردند.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آیا جز این است که اسلام ستیزان از حقانیت قران در هراسند؟

این بیانیه یادآور شده: توهین به مقدس ترین، کامل ترین و جامعترین کتاب تاریخ انسانیت هزینه سنگینی دارد که دولت اوباما توان پرداخت آن را نخواهد داشت و این اقدام به منزله "عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد" می باشد.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده: این توهین آشکار سرفصل جدیدی را برای استکبار ستیزی و صهیونیست ستیزی در جهان باز خواهد کرد.

طلاب و بسیجیان مدرسه علمیه حضرت نرجس س سبزوار در پایان ضمن ابراز اندوه و محکوم نمودن این اقدام موهن و با تسلیت به ساحت مقدس قرآن ناطق، امام زمان عج ، ولی امر مسلمین و امت اسلامف متذکر شده اند: همدوش با امت مسلمان در جوش و خروشیم و تا دستان جنایتکار ددمنشان اسلام ستیز را زا سر مسلمانان کوتاه نکنیم، از خروش نمی ایستیم./931/د102/ص
ارسال نظرات