۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۸۶۱۲۵

درس خارج فقه آیت‌الله مکارم شیرازی 23 شهریور آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، درس خارج فقه حضرت آیت الله مکارم شیرازی از 23 شهریور ماه آغاز خواهد شد.
درس خارج آيت الله مکارم شيرازي درس خارج آيت الله مکارم شيرازي
ترابعلی دولتمند، مسؤول دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، درس خارج فقه این مرجع تقلید نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه هر ساله درس خارج حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از روز سه‌شنبه، پنجم شوال برابر با 23 شهریور ماه از ساعت 9 صبح رسمی در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

دولتمند خاطر نشان کرد: با توجه به این که بسیاری از طلاب و فضلای حوزه در تابستان به تبلیغ اعزام شده‌ بودند به همین دلیل دروس خارج این مرجع تقلید با تاخیر پنج روزه از پنجم شوال آغاز خواهد شد و امیدواریم در سال تحصیلی جدید طلاب و فضلای حوزه دروس خود را جدید و قوت بیشتر دنبال کنند.

وی یادآور شد: درس خارج فقه حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از ادامه مبحث کتاب حج برگزار می‌شود.

گفتنی است، براساس اعلام رسمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، برنامه افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدارس علمیه سراسر کشور 27 شهریورماه برگزار می‌شود که این برنامه در قم با سخنرانی یک از مراجع تقلید و آیت‌الله مقتدایی از ساعت 9 صبح در مدرسه علمیه فیضیه برگزار خواهد شد./917/پ202/ص
ارسال نظرات