۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۵۰۰۶
نماینده آیت الله سیستانی در کربلا:

عراق برای گذر از بحران سیاسی به مردان بزرگ نیازمند است

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در کربلا ضمن ابراز نگرانی از عدم تشکیل دولت جدید تصریح کرد که عراق برای گذر از این بحران به مردان بزرگ نیازمند است.
سيد احمد صافي؛ نمايند آيت الله سيستاني در كربلا
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد نسبت به گسترش ناامنی در عراق ابراز نگرانی کرد و گفت: انفجارهای تروریستی در اکثر استانهای کشور و ترور نیروهای امنیتی در هفته گذشته دلیل آشکاری بر پسرفت امنیت است و دستگاه های امنیتی وظیفه دارند تا حملات سهمگینی علیه تروریستها انجام دهند و آنان را از اجرای نقشه هایشان بازدارند.

وی نیروهای امنیتی را به تقویت روح و روان خود دعوت کرد و افزود: فردی که وظیفه حمایت از جان شهروندان را دارد باید از لحاظ روحی و روانی در وضعیت فوق العاده ای قرار داشته باشد زیرا ترس و عدم اعتماد به نفس سبب می شود تا خود را در زندان شخصی بازداشت کند و نتواند توان خود را در برابر جنایتکاران و مفسدان به معرض حضور قرار دهد.

حجت الاسلام صافی خواستار تسریع در روند تشکیل دولت شد و اظهار داشت: عراق در بحران قرار دارد و هر بحرانی به مردانی بزرگ که توانایی حل بحرانها را داشته باشند نیازمند است و از رهبران گروههای سیاسی می خواهم تا توان خود را نشان دهند و با گفتگو و مذاکرات سریع به این بحران خطرناک پایان دهند.

نماینده آیت الله سیستانی تصریح کرد: نمایندگان پارلمان که با آرای مردم به پارلمان راه یافتند باید از سطح توقعات خود بکاهند تا مردم مظلومی که سالهاست با رنج و درد زندگی می کنند طعم رفاه و آسایش را بچشند./980/ج
ارسال نظرات